استاندار آذربایجان‌غربی؛

نقش‌آفرینی بسیج در مسیر اعتلای ایران انکارنشدنی است

1398/09/05 - 11:56 - کد خبر: 7647 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن تبریک هفته و روز بسیج، نقش‌آفرینی این نهاد مردمی را در مسیر اعتلای ایران انکارنشدنی عنوان کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری در پیامی که امروز صادر کرده، آورده است: مردمی ترین نهاد در ایران اسلامی با رویکردی جهادی و انقلابی در حالی چهل سالگی تاسیس خود را جشن می گیرد که نقش آفرینی آن در مسیر اعتلای ایران عزیز انکار ناشدنی است؛ پیشگامی در دفاع از میهن، سازندگی و محرومیت زدایی در شجره طیبه بسیج نمود و ظهور داشته و این امر در آذربایجان غربی به مدد اهتمام انقلابی بسیجیان جان برکف بسیار برجسته است.

در ادامه این پیام آمده است: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است و جامعه را به سمت ارزش های متعالی رهنمون می سازد؛ تداوم این تفکر ماندگار در گام دوم انقلاب و تلاش برای توسعه پایدار کشور امروز در حالی در بسیج جاری است که برماست تا ترویج این تفکر و فرهنگ متعالی را به منظور گسترش روحیه فداکاری و ایثار در جامعه تقویت سازیم.

استاندار آذربایجان غربی با تبریک هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به ملت شریف ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور و بسیجی آذربایجان غربی، اظهار امیدواری کرده است که اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله های افتخار روز به روز موفق و پیروز باشند.

امروز پنج آذر چهلمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است.

بسیج در روز پنج آذر سال ۱۳58 با فرمان امام خمینی (ره) در کشور تشکیل شد.

انتهای پیام/

نقش‌آفرینی بسیج در مسیر اعتلای ایران انکارنشدنی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار