استاندار زنجان؛

اقتدار نیروی انتظامی امنیت را به جامعه بازگرداند

1398/09/05 - 11:49 - کد خبر: 7644 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: اخلاق، اقتدار، صلابت و متانت نیروی انتظامی توانست امنیت را به جامعه برگرداند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی، عصر دیروز در ملاقات با ماموران نیروی انتظامی که در مقابله با اغتشاشگران مصدوم شده بودند، افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم با نقش خود در تامین امنیت و آرامش، بیشتر آشنا شده و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه‌ای امن و آرام داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به صلابت نیروی انتظامی در کنترل نا آرامی‌ها و رافت و مهربانی کارکنان پلیس، اظهار داشت: صلابت و اقتدار پلیس اجازه نداد تا نقشه شوم دشمنان اجرایی شود و این قابل تقدیر است.

استاندار زنجان با قدردانی از مدیریت و اقتدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان در مواجه با ناآرامی‌های اخیر، گفت: کارکنان انتظامی استان زنجان به همراه مردم مومن و متدین زنجان اجازه اغتشاش و نا آرامی را در سطح استان ندادند.

حقیقی با تاکید بر اینکه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری می‌توان بر دشمنان غلبه کرد اظهار داشت: زنجان جزو نخستین شهرهایی بود که مردم با وحدت و انسجام علیه اغتشاشگران راهپیمایی کردند و یکبار دیگر با انزجار از دشمنان ایران اسلامی وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

حقیقی به نقش نیروی انتظامی در تامین آرامش جامعه اشاره و افزود: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص‌های برتر این نیرو است.

وی به تعامل و هماهنگی بسیار خوب بین نیروهای مسلح استان و بسیج و حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور مردم استان در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح‌تر است و اجازه نخواهند داد عده‌ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

استاندار زنجان نیروی انتظامی را از نیروهای مهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت و ماموریت مهم و سنگینی بر عهده دارد چرا که در عرصه های مهم اجتماع اثرگذار است.

انتهای پیام/

اقتدار نیروی انتظامی امنیت را به جامعه بازگرداند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار