مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد؛

لزوم افزایش تیراژ تولید در ایران خودروی تبریز/ هیچ خودروی ناقصی در ایران خودرو نداریم

1401/07/10 - 13:54 - کد خبر: 76420 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به سایت ایران خودروی تبریز اشاره کرد و گفت: ایران خودروی تبریز یکی از بزرگترین مراکز تولید خودروی کشور است و شرایط باید برای افزایش تیراژ تولید خودرو در سایت ایران خودروی تبریز فراهم شود.

به گزارش نصر، مهدی خطیبی ظهر امروز در آیین پایان تولید خودروی سمند و پژو 405 در شرکت ایران خودروی تبریز، افزود: سمند تبلور باور ملی در صنعت خودروسازی بود و ما با طراحی و تولید سمند دانستیم می توانیم در صنعت خودروسازی پیشرفت کنیم.
وی افزود: سمند عزیز به ما گفت اگر تلاش کنیم، می توانیم موفق باشیم و ما در گروه صنعتی ایران خودرو با ریل گذاری سمند، خودروهای جدیدتر و بهتری طراحی و تولید کردیم و سمند به ما اعتماد بنفس بسیار بیشتری داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه افزود: سه میلیون و 736 هزار دستگاه در مجموع سمند و پژوی 405 تولید کردیم و این دو خودرو خدمات بسیاری در صنعت خودرو و حمل و نقل کشور ایفا کردند.
خطیبی در ادامه به دپوی خودروهای ناقص در شرکت ایران خودرو اشاره کرد و گفت: از روزی که بنده در گروه ایران خودرو مسئولیت پذیرفتم، همه تلاش همکاران ایران خودرو برای به صفر رساندن خودروهای ناقص معطوف شد و امروز اعلام می کنم هیچ خودروی ناقصی در ایران خودرو نداریم.
وی افزود: این یک دستاورد بزرگ برای ما بود و ما با تولید و تامین قطعات الکترونیکی و رفع گلوگاه های تولید توانستیم هزاران خودروی ناقص دپو شده را تکمیل و به بازار عرضه کنیم.
این مدیر ارشد صنعت خودروسازی ایران تاکید کرد: اگر می خواهیم در ردیف خودروسازان جهانی قرار گیریم، باید به تنوع محصول و افزایش تیراژ تولید تمرکز کنیم و گلوگاه های تولید در صنعت خودرو و مونتاژ را رفع کنیم. ما در این خودرو بر همین اساس تلاش می کنیم.
مهدی خطیبی گفت: افزایش مستمر کیفیت قطعات و مونتاژ محصولات راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو است. ما تا روزهای اوج فاصله داریم، اما مسیر را بهتر از قبل طی می کنیم.
وی ادامه داد: تا پایان سال برای تولید 750 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین برنامه ریزی کرده ایم و انشاالله با تلاش همکاران ما در گروه صنعتی ایران خودرو به این هدف خواهیم رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه به سایت ایران خودروی تبریز اشاره کرد و گفت: ایران خودروی تبریز یکی از بزرگترین مراکز تولید خودروی کشور است و شرایط باید برای افزایش تیراژ تولید خودرو در سایت ایران خودروی تبریز فراهم شود.
خطیبی تاکید کرد: تبریز همه شرایط را برای تولید یک خودروی کامل دارد و خط تولید بدنه هم با افزایش تیراژ تولید خودرو در سایت تبریز و رسیدن آن به مقدار اقتصادی، می تواند به زودی در تبریز راه اندازی شود.
وی در پایان افزود: باید از توسعه کارخانه ایران خودروی تبریز حمایت شود تا این شرکت بتواند شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک خودروساز کامل ایجاد کند.
انتهای پیام/
لزوم افزایش تیراژ تولید در ایران خودروی تبریز/ هیچ خودروی ناقصی در ایران خودرو نداریم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار