مدیرعامل ایران خودروی تبریز خبر داد:

آخرین سمند از خط تولید ایران خودروی تبریز خارج شد/ رونمایی از محصول جدید شرکت ایران خودروی تبریز

1401/07/10 - 12:20 - کد خبر: 76388 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ایران خودروی تبریز گفت: هم زمان با خارج شدن آخرین خودروی تولید شده سمند از خط تولید ایران خودروی تبریز، از محصول جدید شرکت ایران خودروی تبریز رونمایی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار نصر، اصغر خوش فهم در مراسم پایان تولید خودروی سمند که دقایقی پیش در سایت کارخانه ایران خودروی تبریز آغاز شده است، افزود: شرکت ایران خودروی تبریز از سال 1386 با تولید وانت پیکان پایه گذاری شده است و امروز تولید آخرین خودروی سمند در گروه ایران خودرو در تبریز از خط تولید خارج می شود و هم زمان از محصول جدید شرکت ایران خودروی تبریز رونمایی خواهد شد. 
وی از افزایش ظرفیت تولید خودرو در سایت ایران خودروی تبریز خبر داد و افزود: امروز ظرفیت تولید خودرو در سایت کارخانه تبریز به 350 دستگاه در روز رسیده و تا پایان سال برای تولید 78 هزار دستگاه خودرو در سایت ایران خودروی تبریز برنامه ریزی کرده ایم.
خوش فهم در بخشی دیگر از سخنان خود حل مشکل کمبود قطعات خودروهای دپو شده در پارکینگ ایران خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: از اردیبهشت و خرداد ماه امسال با تلاش مهندسین و پرسنل شرکت ایران خودرو بخش بزرگی از خودروهای دپو شده تکمیل و به بازار مصرف عرضعه شدند.
مدیرعامل شرکت ایران خودروی تبریز گفت: از ابتدای سال تا کنون 21 هزار دستگاه خودرو تولید کرده ایم و برای افزایش تولید خودرو در سایت ایران خودروی تبریز اصلاحات ساختاری و برنامه ریزی های نرم افزاری برای برطرف کردن گلوگله های تولید انجام شده است.
این گزارش می افزاید، آخرین خودروی سمند تولید شده در گروه صنعتی ایران خودرو طی مراسمی امروز از خط تولید خارج شد. گفته می شود تولید خودروهای سورن پلاس و خانواده دنا به خط تولید شرکت ایران خودروی تبریز افزوده می شود.
انتهای پیام/
آخرین سمند از خط تولید ایران خودروی تبریز خارج شد/ رونمایی از محصول جدید شرکت ایران خودروی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   علی نظری   سال پیش  

این چه کار اشتباه ای است که خودروهای اقتصادی رو از چرخه خارج میکنن و همان خودرو را با بزک کرده و با اسمی جدید و یه پلاس گفتن و قیمتی گزاف تر‌ میخوان بفروشن. باید حالا که انحصار هستش و دولت تمام قد از این لگن سازان حمایت میکنه و مرزها رو بسته ، روی این شرکت ها نظارت مستقیم و باهاشون برخورد جدی بشه.

پاسخ   محمد احمدی   سال پیش  

توقف سمند متاسفانه فقط بهانه ای برای گران فروشی هست که همان سمند را با ۱۰۰ میلیون گرانتر در قالب سورن پلاس یا دنا به مردم بیندازند و واقعا جایگزین خودرویی با قیمت سمند چه خودرویی هست و سورن پلاس و دنا و دنا پلاس در واقع هیچکدام استاندارد تست تصادف اروپا را ندارند و موتورشان هم که همان موتور سمند است فقط این وسط با این بهانه گران تر شدن خودروهای ایران خودرو با توقف سمند صورت می گیرد و مگر کارمند بدبخت چقدر درآمد دارد و جایگزین قیمت سمند چه خودروی در ایران خودرو هست ؟
پژوهشیار