نمایندگان مردم تبریز در مجلس:

معاندین همچون دهه ۶۰ به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند

1401/07/09 - 13:41 - کد خبر: 76291 نسخه چاپی

نصر: ۲ نفر از نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار حفاظت و مراقبت از امنیت کشور در مقابل آشوب‌گران و معاندان دهه شصتی که مردم و انقلاب را همزمان نشانه رفته بودند، شدند.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای آشوب های خیابانی تبریز را محصول حمایت رسانه های بیگانه دانست و افزود: بار دیگر مردم شریف تبریز شاهد پرپر شدن جوانی بسیجی و انقلابی در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم و کیان نظام اسلامی شدند. این بار هم فتنه گران کور دل و جنایت پیشگان با اتکا به حمایت رسانه های بیگانه و با سو استفاده از احساسات و عواطف، اقدام به آشوب های خیابانی و ایجاد ناامنی و آتش زدن اموال عمومی، حمله به نوامیس مردم و اهانت به مقدسات شان، تخریب دارایی های مردمی و دولتی و دهها اقدام مجرمانه نمودند.
متفکرآزاد اضافه کرد: در چنین شرایطی حفظ امنیت و بازگرداندن آرامش به مردم و جامعه از خدمات کتمان نشدنی و قابل تقدیر بسیج و نیروی انتظامی است و در این راه مظلومانه و با سعه صدر مجاهدت می نمایند؛ موفقیت های چشمگیر کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی و داخلی عناد معاندین، عداوت دشمنان و دو رویی منافقان را به اوج خود رسانیده و با بهره جویی از مسأله ناگوار پیش آمده در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند، مردم عزیز و شریف ایران اسلامی به خوبی خط و فاصله خود از این افراد را جدا و با نگاهی نافذ و بصیر مسائل و اتفاقات را رصد می‌کنند و فرق منتقد و معترض و اغتشاش گر را می دانند.
در بیانیه این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تشریح شده است: شهادت فرزند رشید اسلام شهید حسین اوجاقی و سایر شهدای امنیت در شهرهای دیگر به دست دشمنان این ملت، بار دیگر نشان داد معاندین با مردم نبوده و بر مردم اند. اینان همچون اوایل دهه شصت در تلاش برای ناامنی و ایجاد اغتشاش در شهرها و سطح کشورند؛ اینجانب شهادت برادر مومن و مجاهدمان شهید حسین اجاقی را به ساحت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده، دوستان و همسنگران و مردم شهید پرور تبریز تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای روح بلند و ملکوتی ایشان طلب علو درجات و برای خانواده محترم شان صبر جزیل مسألت دارم. از سیاسیون و همه فعالین سیاسی و اجتماعی میخواهم که ضمن پیگیری عالمانه، دقیق و منصفانه مسائل، مراقب اظهار نظرهای غیرکارشناسانه بجهت جلوگیری از سو استفاده دشمن باشند و با اقدامات نسنجیده خدای ناکرده با دشمنان ملت شریف ایران همصدا نشوند.
محمدحسین فرهنگی، دیگر نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانه ای اعلام کرد: شهادت بسیجی جوان، شهید اجاقی، در جریان رخدادهای سی ام شهریور تبریز را تبریک و تسلیت عرض می کنیم.
وی افزود: این شهید بسیجی ثابت کرد جوانان دیار شهیدان باکری و تجلایی، هرگاه لازم   باشد، سینه سپر کرده و در مقابل فتنه گران ایستاده و از آرمان های امام و انقلاب و خط ولایت با نثار خون خود دفاع می کنند، به روح بلند این جوان بصیر، درود می فرستیم و برای بازماندگان آن عزیز، صبر و اجر، آرزومندیم.
انتهای پیام/
معاندین همچون دهه ۶۰ به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار