معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز

1401/07/09 - 10:35 - کد خبر: 76237 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی ۶ ماهه اول سال جاری شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

به گزارش نصر، یعقوب وحید کیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز صبح امروز در جلسه مشترک استاندار آذربایجان شرقی با شهردار کلانشهر تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث خط ۱ و ۲ مترو تبریز را تشریح کرد.
وحید کیا، با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی ۶ ماهه اول سال جاری شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
وی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات ترافیکی صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس افزود: در آستانه بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل ایمن سازی مدارس، نصب علائم و تجهیزات عملیاتی شده است.
شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت راه اندازی فاز ۳ خط یک مترو تبریز گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه، راه اندازی این فاز در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.
یعقوب هوشیار، خاطرنشان کرد: ایجاد خطوط مترو یکی از پرهزینه ترین پروژه های عمرانی است و با این وجود تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار و رعایت تمهیدات لازم و اصول ایمنی فاز ۳ خط یک به بهره برداری برسد. این فاز که شامل ایستگاه میدان کهن تا شهرک نور لاله می‌شود از نقاط مسافرخیز و مهم شهر برای جابجایی شهروندان به شمار می‌رود.
گفتنی است؛ در این جلسه اتخاذ تهمیدات و اصول ایمنی راه اندازی فاز سه خط یک و سرعت بخشی به عملیات عمرانی در خط دو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار آذربایجان شرقی نیز بر پیگیری و حمایت از این اقدام تأکید کرد.
انتهای پیام/
کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار