فرماندار بناب تاکید کرد:

کم کاری در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه

1401/07/08 - 20:24 - کد خبر: 76225 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بناب گفت: در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران کم کاری شده است.

به گزارش نصر، رضا لعلی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان بناب با اشاره به برگزاری بیست و یک دوره از این همایش در بناب، اظهار کرد: با توجه تاریخچه طولانی دوچرخه سواری در شهرستان بناب، دوچرخه را می‌توان جز جدا ناشدنی از فرهنگ و سبک زندگی بنابی‌ها دانست.
به گزارش ایسنا، وی به ضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه تاکید کرد که موجب حل مساله ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا، آلودگی صوتی شده و سلامتی جسمانی افراد را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به این‌که متاسفانه در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران در گذشته کم کاری شده است، افزود: از این رو لازم است روزهای خاصی را در سال به دوچرخه سواری اختصاص دهیم و حتی مسئولین و کارکنان دولت هم در این روزها با دوچرخه به محل کار خود رفت و آمد کنند.
لعلی برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای همراه با شادابی و نشاط اجتماعی در شهرستان بناب را ضروری خواند و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان در تلاش است که همزمان با بیست و دوم مهر ماه (میلاد پیامبر گرامی اسلامی) بیست و دومین همایش بزرگ دوچرخه سورای را در شهرستان بناب برگزار کند و در این زمینه لازم است سایر دستگاه‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند تا این رویداد پس از دو سال وقفه هرچه باشکوه تر در بناب برگزار شود.
انتهای پیام/
کم کاری در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار