خبر/

احداث ضلع جنوبی بلوار پروفسور قنادی مراغه آغاز شد

1401/07/07 - 14:11 - کد خبر: 76170 نسخه چاپی

نصر: طرح مسیرگشایی در ضلع جنوبی بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی مراغه کلنگ‌زنی و عملیات خاکبرداری آن بلافاصله آغاز شد.

به گزارش نصر، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه روز پنج‌شنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح گره‌گشا از ترافیک شهری، بیان کرد: همدلی و هم‌افزایی شورا و شهرداری به توسعه منجر می‌شود و در صورتی که مجموعه مدیریت شهری از همه ظرفیت‌ها بهره بگیرد، خدمات ارزنده به مردم این شهر ارزانی می‌شود.
«داود اسدیان» با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند، افزود: فعالیت‌های عمرانی یکسال اخیر مراغه به ویژه در حوزه راهداری با فعالیت‌های چندین سال گذشته برابری می‌کند و خدمت‌رسانی با همین روحیه جهادی ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: موفقیت‌های دولت سیزدهم، حضور باشکوه در پیاده‌روی اربعین و زیارت هشت میلیون نفری این ملت از ثامن‌الحجج در سالروز شهادت امام رضا (ع) موجب شد تا دشمنان با اقدامات مذبوحانه به دنبال فتنه‌ باشند غافل از اینکه این ملت از خون خود می گذرند تا از انقلاب دفاع کنند.
شهردار مراغه در این آیین به مسیرگشایی یک کیلومتری به عرض ۲۶ متر اشاره و بیان کرد: در این طرح مسیرگشایی که از گره‌های ترفیکی شهر به شمار می‌رود، ۴۲ هزار مترمکعب خاکبرداری می‌شود و عملیات اجرایی آن از همین امروز آغاز شد.
«محمد مقتومی» با بیان اینکه حدود ۲۵۰ خانوار در همین منطقه سکونت دارند، اضافه کرد: احداث این مسیر تردد اهالی شهرک گلشهر و سه‌هزار و ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه مراغه را نیز تسهیل می‌کند.
وی ادامه داد: شهرداری برای اجرای این بلوار ۳۶ هزار مترمربع زمین تملک کرده که پنج هزار مترمربع آن اراضی ملی است که پیش از این ۱۰ مترمربع آن مصالحه شده بود.
وی از اهالی خواست در زمان اجرای این طرح کمی حوصله به خرج دهند و بیان کرد: برای انجام عملیات خاکبرداری، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت تا قبل از اتمام فصل کاری تلاش خواهد شد.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه نیز با بیان اینکه ضلع جنوبی بلوار پروفسور قنادی پس از حدود ۲۰ سال مسیرگشایی و احداث می‌شود، بیان کرد: نخستین تصمیم شورای ششم اولویت دادن به فعالیت‌های عمرانی بوده و در این زمینه به ویژه در حوزه مسیرگشایی استوار عمل کرده است.
«بهمن محمودی» به تکمیل چندین طرح نیمه‌تمام شهری از جمله ۴۵ متری سردار سلیمانی، پل اشراق، پارک «قیزیل ارسلان» و غیره در دوره ششم شورای اسلامی شهر اشاره و بیان کرد: چندین طرح مسیرگشایی هم هدف‌گذاری شده که ضلع جنوبی بلوار پروفسور قنادی و پل دخیل از جمله آنهاست.
وی اضافه کرد: ماحصل فعالیت‌های عمرانی در مجموعه مدیریت شهری، اقتدار در اجرای طرح‌های عمرانی است تا جایی که آسفالت‌ریزی‌های اخیر مراغه در تاریخ فعالیت شهرداری بی‌نظیر بوده است.
وی همچنین از پشتیبانی فرماندار مراغه و همراهی وی در کمیسیون تطبیق قدردانی کرد و افزود: مسیرگشایی و اجرای طرح‌های عمران شهری همچنان با قوت در دستور کار مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.
بخشی از ترافیک بلوار امیرکبیر نیز از طریق بلوار پروفسور قنادی به شهر منتقل می‌شود و بر همین اساس نیز مجموعه مدیریت شهری از این طرح به عنوان یک طرح گره‌گشا یاد می‌کند.
انتهای پیام/
احداث ضلع جنوبی بلوار پروفسور قنادی مراغه آغاز شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار