مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور؛

درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان

1398/09/05 - 09:46 - کد خبر: 7616 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: وزنه‌برداران زنجانی با کسب دو مدال در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان درخشید.

به گزارش نصر به نقل از فارس، سعید امیدی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی با حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور خوش درخشیدند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات در اراک برگزار شده است، بیان کرد: وزنه‌برداران زنجانی با کسب یک مدال طلا و یک برنز دست پر از مسابقات بازگشتند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور با سرپرستی و مربیگری علی نصرتی در مسابقات حضور داشتند، عنوان کرد: حسین نجفی در دسته ۶۱کیلوگرم، مهدی دویرانی در دسته ۶۷ کیلوگرم و امیر عزیزی در دسته ۱۰۲کیلوگرم حضور داشتند.

امیدی با بیان اینکه در دسته 61 کیلوگرم حسین نجفی از استان زنجان در جایگاه نخست ایستاد، افزود: محمد محمدی از کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا منصوری از خوزستان سوم شد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه در دسته 67 کیلوگرم رقابت‌ها حسین پاکار از آذربایجان شرقی اول و ابوالفضل جمعه‌پور از خوزستان‌ دوم شد، ادامه داد: مهدی دویرانی نیز از زنجان در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار