مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

مشکلات حریم شهر زنجان پیگیری شود

1401/07/07 - 11:14 - کد خبر: 76143 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: اغلب مشکلات به حریم شهرها برمی‌گردد و این موضوع حتماً باید پیگیری شود.

به گزارش نصر، خلیل آقاجانلو روز گذشته (۶ مهرماه) در جلسه شورای معاونان اظهار کرد: سعی می‌شود کارها را دقیق و درست انجام دهیم. همچنین در خصوص کاداستر خوب پیش می‌رویم و در مراحل نهایی کار هستیم.
وی افزود: هدف اصلی ما این است که اسناد دفترچه‌ای تبدیل به  تک‌برگی شود. نقشه رفع تداخل مبنا است و به راحتی می‌توان به نقشه اراضی دولتی دست پیدا کرد و شهرستان‌ها می‌توانند به راحتی پیگیر این مسئله باشند.
آقاجانلو با بیان اینکه باید نسبت به کارها تعصب داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از مباحث مهم مسئله انتقال اسناد در حریم شهر است. اغلب مشکلات به حریم شهرها برمی‌گردد و این موضوع حتماً باید پیگیری شود. مصوبه شورای حفظ بیت‌المال هم این است که حفاظت در حریم شهر به عهده راه و شهرسازی است.
فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تا به امروز گزارش واصله به سامانه اخبار ۱۵۰۴ به تعداد ۴۳۷ مورد بوده است، گفت: پارسال پیشگیری از تصرف ۳۱ مورد و امسال ۷۸ مورد داشتیم. همچنین کشفیات ما پارسال ۱۰ مورد و امسال ۳۵ مورد بوده است.
سرهنگ عباس عباسی بیان کرد: پاسخگو نبودن بموقع به گزارش‌ها، تاخیر در پاسخ‌گویی به یگان‌ها، ضعف کشفیات در اغلب شهرستان‌ها به جز زنجان و طارم، ضعف در انعکاس عملکرد به یگان حفاظت و ضعف آموزش حقوقی از سری مشکلات موجود است.
انتهای پیام/
مشکلات حریم شهر زنجان پیگیری شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار