نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

حضور مردم، باطل السحر تمام دشمنی‌ هاست

1401/07/07 - 10:10 - کد خبر: 76130 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اتفاقات اخیر نشان داد که "دشمنِ در کمین نشسته"، برای آسیب زدن به مردم و انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کند، لیکن بار دیگر ثابت شد که حضور مردم، باطل السحر تمام دشمنی هاست.

به گزارش نصر، سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی نسبت به اغتشاشات در برخی نقاط کشور در روزهای اخیر کشور واکنش نشان داد و تصریح کرد: اتفاقات اخیر نشان داد که "دشمنِ در کمین نشسته"، برای آسیب زدن به مردم و انقلاب اسلامی و از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کند، لیکن بار دیگر ثابت شد که حضور مردم، باطل السحر تمام دشمنی هاست. نشان به آن نشان که مردم غیرتمند استان و تبریز با حضور حماسی، قاطع و دشمن شکن خود، خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن برای ناآرام سازی ایرانِ اسلامی کشیدند.
آل هاشم ادامه داد: حضور مردم تبریز آن‌هم سه روز پشت سر هم، حاکی از بصیرت عمومی مردمان این دیار می باشد که بارها مورد تمجید و تکریم رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بر خویش واجب می‌دانم از حافظان امنیت تقدیر و تشکر نمایم. فرزندان ملت در فراجا، سپاه، بسیج و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی با هوشیاری و نجابت، امنیت را در استان برقرار و آرامش را به مردم هدیه دادند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردمِ انقلابی بمانند همیشه پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت نظام ایستاده اند، امیدوارم دولتِ انقلابی و سایر ارکان نظام در تامین معیشت و رفاه عمومی ملت تمام توان خود را بکار گرفته و دغدغه های معیشتی را مرتفع کنند.
امام جمعه تبریز همچنین یادِ شهیدِ مدافع امنیت بسیجی شهید حسین اوجاقی را گرامی داشت.
انتهای پیام/
حضور مردم، باطل السحر تمام دشمنی‌ هاست خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار