رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خبر داد؛

بازداشت 2 مدیر دولتی در قزوین با سرمایه میلیاردی کثیف

1401/07/04 - 14:08 - کد خبر: 75927 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف یک فقره تخلف در معاملات یکی از دستگاه‌های دولتی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال و دستگیری دو مدیر متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ مهدی حاجیان راد گفت: دو تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده بودند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این دو مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری شده توسط شرکت با قیمت سه برابری کرده اند.
به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین ؛ کارشناسان میزان خسارات وارده به بیت المال را مبلغ ۱۴ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ حاجیان راد بیان کرد: در این رابطه دو تن از مدیران این سازمان دولتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام/
بازداشت 2 مدیر دولتی در قزوین با سرمایه میلیاردی کثیف پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار