مدیرکل تعزیرات استان:

اصناف متخلف در آذربایجان شرقی ۲۰ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال جریمه شدند

1401/07/04 - 12:01 - کد خبر: 75897 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، صمد حضرتی روز دوشنبه در گفت و گو افزود: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۳۸۰ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت هشت هزار و ۴۰۶ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۳۲ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۹۱ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه حدود ۲ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.
حضرتی، ادامه داد: طی این مدت ۲ هزار و ۱۲۵ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۲۱۷ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۵۳۷ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان حدود ۱۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.
حضرتی، افزود: در این مدت ۵۶۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۳۸ پرونده تخلف در جریان است.
انتهای پیام/
اصناف متخلف در آذربایجان شرقی ۲۰ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال جریمه شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار