مدیر باشگاه نود ارومیه؛

حاضریم با حضور تماشاگران در تبریز بازی کنیم/نود ارومیه رقیب تراکتور نیست

1398/09/04 - 16:15 - کد خبر: 7588 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: اگر قرار است بازی تیم‌های تراکتور با نود ارومیه بدون تماشاگر برگزار شود، بهتر است بازی در تبریز با حضور تماشاگران انجام گیرد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، یدالله بهاری در گفت‌و‌گویی در تبریز اظهار داشت: تا ساعتی پیش بازی تیم‌های تراکتور با نود ارومیه لغو شده بود، اما نیم ساعت پیش به من اطلاع دادند که قرار است این بازی بدون تماشاگر در ارومیه برگزار شود.

وی گفت: تمام زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران بوده و این هواداران هستند که به فوتبال هیجان و زیبایی می‌دهند و برگزاری بازی بدون تماشاگر اصلا برای ما جالب نبود و اگر با این شرایط موافقت کنیم تنها به این دلیل است که نمی‌خواهیم میزبانی این بازی به استانی دیگر منتقل شود.

بهاری تصریح کرد: البته من پیشنهاد دادم اگر شرایط میزبانی بازی تراکتور تبریز با نود در ارومیه مهیا نیست، این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود و حتی در این مورد با مسوولان باشگاه تراکتور هم صحبت کردم و آنها هم با این قضیه موافق بودند و وقتی بازی لغو شد، امیدوار بودم این بازی با حضور تماشاگران در ارومیه برگزار شود و اگر شرایط فراهم نبود به تبریز انتقال یافته و ما هیچ مشکلی برای بازی در تبریز نداریم.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه، خاطرنشان ساخت: تیم نود ارومیه یک تیم نوپاست و به هیچ‌عنوان رقیب تراکتور نیست، ما به تیم تراکتور به چشم برادر بزرگتر نگاه می‌کنیم و باید از این تیم خیلی چیزها یاد بگیریم.

وی اذعان داشت: در دیدار دوستانه دو تیم که پیش از آغاز فصل در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد، شاهد دوستی بین دو تیم و طرفداران آن بودیم و به نوعی بین تیم‌های تراکتور و نود ارومیه هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر دو تیم محبوب آذربایجان و شهر ارومیه هستند.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه ابراز امیدواری کرد که تا امشب تصمیمی گرفته شود این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود.

بهاری در مورد نتایج خوبی تیمش در مورد تیم‌های تبریزی ادامه داد: درست است در یک‌سال گذشته ما برابر تیم‌های ماشین‌سازی، شهرداری، محتشم و علم و ادب تبریز به پیروزی رسیده و با تراکتور هم مساوی کردیم، اما نتایج خوب ما تنها در برابر تیم‌های تبریزی نبوده و پیش از آغاز فصل برابر تیم‌های لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کردیم که می‌توانم به برتری سه بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان اشاره کنم و در سایه تداوم نتایج خوب تا صدر جدول لیگ دسته یک ایران صعود کردیم.

انتهای پیام/

حاضریم با حضور تماشاگران در تبریز بازی کنیم/نود ارومیه رقیب تراکتور نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار