توسط نیروهای جهادی بسیج؛

یک باب خانه محروم در روستای برزلیق میانه افتتاح شد

1398/09/04 - 16:06 - کد خبر: 7586 نسخه چاپی

نصر: یک باب خانه محروم ساخته شده توسط نیروهای جهادی بسیج توسط فرمانده سپاه میانه در روستای برزلیق افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این پروژه با مشارکت مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه میانه و با همکاری برخی از دستگاه های اداری توسط بسیجیان حوزه شهید چمران ترکمانچای میانه اجرا شده است.

صابر حسینی مجری این طرح گفت: صاحبان این خانه محروم در خانه ای خشتی در حال تخریب و در دورترین روستای بخش ترکمانچای(برزلیق) به سختی و با مشکلات عدیده زندگی می کردند که پس از انجام بررسی های لازم، سپاه میانه مصمم به ساخت یک باب خانه برای این خانواده شد.

وی افزود: این خانه در مدت دو ماه توسط بسیجیان حوزه شهید چمران در زیربنایی به متراژ ۵۰ متر با تمام امکانات زیربنایی و مهندسی ساخته شده است.

 فرمانده سپاه میانه در آیین افتتاح این خانه محروم با بیان اینکه یکی از ماموریتهای اصلی سپاه محرومیت زدایی و دستگیری از ضعفاست، از بسیجیان به عنوان نیرویی کارآمد و مردانی تمام عیار در تمام عرصه ها یاد کرده افزود: این مردان الهی نیروهایی هستند که با اعتقاد قلبی و با تمام قوا وارد صحنه خدمت رسانی می شوند و هدفی جز خوشحالی مردم و جلب رضایت الهی ندارند.

حسین محمدی با تاکید بر ضرورت معنویت افزایی خطاب به صاحبان این خانه گفت: دستمزد بسیج از ساخت این خانه، تربیت شدن فرزندانی پاک، انقلابی و ولایی و جریان یافتن عطر قرآن و نماز در آن است.

انتهای پیام/

یک باب خانه محروم در روستای برزلیق میانه افتتاح شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار