امام جمعه اهر:

۸ سال دفاع مقدس برای همیشه جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است

1401/07/02 - 15:15 - کد خبر: 75812 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه اهر گفت: جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برای همیشه جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: اگر ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان نبود هر روز استکبار جهانی برای جمهوری اسلامی دردسرهای زیادی ایجاد می‌کرد، ولی این پیروزی که فتح الفتوح بود همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و جمهوری اسلامی ایران برای همیشه بیمه شد.
وی در ادامه جهاد در راه خدا را نوعی عبادت برشمرد و گفت: شرکت در انواع جهاد، توفیقی است که برای هر کس امکان پذیر نیست و افراد خاص و پاک از جمله شهدا از این توفیق بهره مند هستند.
وی افزود: امروز به برکت خون شهدا است که کشور ایران جزو کشورهای مقتدر و قدرتمند در منطقه بوده و دشمنان را یارای مقابله با ایران اسلامی نیست.
حاجی زاده عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را مدیریت عالمانه امام خمینی(ره) و اتحاد مردم شهری و روستایی در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: امت اسلامی در جنگ تحمیلی با توکل به خدا، اتحاد، ایستادگی و عمل به رهنمودهای امام راحل به پیروزی رسیدند.
وی افزود: امروز جهاد در مقابل دشمنان متفاوت تر از جهاد دوران دفاع مقدس است و این جهاد بیشتر اقتصادی، فرهنگی، تربیتی، تبلیغاتی و ... است و مردم ایران اسلامی همانطور که در جبهه جنگ با حضور بصیرتی خود به پیروزی رسیدند امروز نیز با این ضور بصیرتی می‌توانند به پیروزی برسند.
وی گفت: در دین اسلام به مقام، منزلت و احترام به زن بسیار توصیه شده است و نکته مهم در مسئله اخیر یا هر اتفاق دیگر،  وجود قانون و مقررات کشور است که باید همگان به این قوانین احترام گذاشته و طبق این قانون و مقررات مسئله مورد بررسی، شفاف سازی و نتیجه نهایی به مردم اعلام شود.
امام جمعه اهر هم‌چنین مطالبه گری را  حق مردم برشمرد و افزود: در ماجراهای اخیر دشمن به دنبال اهداف شوم خود در کشور هستند که باید ملت ایران با بصیرت خود دوست را از دشمن تشخیص دهند که الحمدلله ملت ایران با بصیرت و آگاه هستند.
وی امنیت و آسایش امروز جامعه را به برکت وجود نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: با این اقتدار نیروهای مسلح است که دشمن جرات کج نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد و این به برکت وجود نیروهای بسیج و سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی است که در امنیت زندگی می کنیم و باید همیشه قدردان این نیروها باشیم و از ارزشها و آرامان های شهدا و امام راحل حفاظت کنیم.
فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم به حفظ اتحاد و وحدت در بین مردم ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
ابولفضل غنی زاده گفت: در جریان اخیر با هوشیاری قوه قضائیه، نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه و… امنیت و آسایش در منطقه ارسباران و شهرستان اهر حکم فرما بوده و هیچ مشکل امنیتی در این منطقه و شهرستان نداریم.
انتهای پیام/
۸ سال دفاع مقدس برای همیشه جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار