خبر/

گام‌های عمرانی شهرداری منطقه ۸ جهت ساماندهی میدان شهید بهشتی

1401/06/31 - 15:29 - کد خبر: 75700 نسخه چاپی

نصر: با دستور شهردار منطقه ۸ مبنی بر ساماندهی میدان شهید بهشتی، اکیپ‌های مختلف عمرانی خدماتی همه روزه مشغول فعالیت و اجرای پروژه‌های مختلف در این میدان هستند.

به گزارش نصر، رضا جان‌فشان نوبری شهردار منطقه ۸ در خصوص این پروژه گفت: پروژه ساماندهی میدان شهید بهشتی یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۸ است که از ماه‌های گذشته عملیات عمرانی پروژه‌ها را در قسمت‌های مختلف میدان آغاز کرده که به سرعت در حال اجرا است.
وی افزود: بعد از مرمت و ساماندهی فرش سنگی داخل میدان اقدام به ثبت جهانی این فرش سنگی به عنوان اولین و بزرگترین فرش سنگی جهان با طرح فرش اصیل تبریز خواهیم کرد تا این اثر هنری را به جهانیان بشناسانیم.
جان فشان نوبری ادامه داد: جداره‌سازی، تعبیه باکس‌های گل و گیاه، فعال‌سازی آب‌نمای میدان و ساماندهی نقاط آسیب‌دیده فرش‌سنگ شهید بهشتی اهم اقدامات شهرداری منطقه ۸ در این میدان است که جان تازه‌ای به این میدان بخشیده است.
تعویض چراغ‌های شکسته، تعمیر سقف کاذب، احیای آبنماها، نورپردازی، نرده‌کشی ضلع جنوبی و شمالی میدان دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۸ تبریز در این میدان است.
پس از ورود مدیریت شهری تبریز به پروژه ساماندهی میدان شهید بهشتی و بهبود وضعیت اجتماعی در این محل و حضور خانواده‌ها، به نظر می‌رسد رضایت شهروندان در رسیدگی به مطالباتشان حاصل شده باشد و با تکمیل این پروژه در دو تا سه ماه آتی، میدان شهید بهشتی تبدیل به برند گردشگری تبریز در مرکز شهر شود.
انتهای پیام/
گام‌های عمرانی شهرداری منطقه ۸ جهت ساماندهی میدان شهید بهشتی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار