فرماندار مراغه:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مراغه باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود

1401/06/31 - 09:19 - کد خبر: 75640 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه هفته دفاع مقدس را ظرفیتی بزرگ برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا دانست و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان در سال جاری باشکوه‌تر از گذشته و با حضور گسترده نیروهای مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، «داود اسدیان» روز پنج‌شنبه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گفت و گو اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس اگر در آن زمان به عامل پیروزی و دفاع از  تمامیت ارضی کشور تبدیل شد، امروز نیز ضامن بقای این نظام مقدس به شمار می‌رود و هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری این فرهنگ است.
وی با بیان اینکه عمل به وصیتنامه‌های شهدا و حضور گسترده مردم انقلابی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند، اظهار داشت: ولایتمداری و توجه به عفاف و حجاب جزو کلیدواژه‌های پربسامد در بیشتر وصیتنامه‌های شهداست.
وی بر عمل به توصیه‌های شهدا تاکید و بیان کرد: امنیت و آسایش امروز مرهون ایثارگری رزمندگان و خون شهداست و برای تداوم آن نیز باید به وصیتنامه‌های شهدا عمل شود.
فرماندار مراغه بیان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با دستان خالی وارد میدان شدند اما با عشق به امام (ره) و آرمان‌های انقلاب، حماسه دفاع مقدس را خلق کردند؛ حماسه‌ای که آسایش و امنیت امروز را مدیون آن هستیم و باید آن را قدر بدانیم.
شمار برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان بیش از ۵۰۰ عنوان اعلام شده است؛ برنامه‌هایی که در رده‌های مقاومت و مساجد و با حضور گسترده نیروهای مردمی و بسیجی برگزار می‌شود و نشست‌های روشنگری و بصیرتی، یادواره‌های شهدا و کمک‌های مومنانه، جایگاه ویژه‌ای در میان آنها دارد.
انتهای پیام/
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مراغه باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار