وعده ای که زودتر از موعد مقرر محقق شد؛

اتمام عملیات عمرانی و اجرائی ایستگاه لاله (شماره ۱۵) خط یک متروی تبریز

1401/06/30 - 19:21 - کد خبر: 75624 نسخه چاپی

نصر: عملیات عمرانی و اجرائی ایستگاه لاله (شماره ۱۵) خط یک متروی تبریز پیش از برنامه زمانبندی اعلام شده به اتمام رسید.

به گزارش نصر، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه مطابق روز شمار نصب شده، باید دوم مهر ماه به اتمام می‌رسید که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه سازمان حمل ونقل ریلی، چهار روز زودتر از زمان‌بندی، دوشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.
یعقوب وحید کیا با اشاره به نصب روز شمار اتمام عملیات طی ۷۰ روز گذشته در این ایستگاه گفت: در راستای تاکید شهردار محترم تبریز و  خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف تبریز این اقدام به منظور ارائه گزارش عملکرد ادواری صورت گرفت و خوشبختانه شاهد اتمام عملیات در کمترین زمان ممکن بودیم.
وحید کیا با اشاره به ویژگی‌های خاص این ایستگاه گفت: ایستگاه لاله یکی از منحصرترین ایستگاه ها از نظر معماری است که از مکتب هنری آذربایجان الگو برداری شده است و روح تجدد میراث فرهنگی با بهره‌گیری از تکنیک های کاشی‌کاری سنتی در آن جلوه‌گر است.


وی با تأکید بر اطلاع رسانی شفاف خاطرنشان کرد: نصب روز شمار در پروژه‌های سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ادامه دارد و خود را متعهد به اتمام عملیات بر اساس روز شمار نصب شده می‌دانیم.


گفتنی است پیش از این برخی ایستگاه‌های خط یک با نواقص اساسی مانند نبود پله‌برقی به بهره‌برداری می‌رسید که برای اولین بار در ایستگاه لاله این نواقص مهم رفع شده و پله‌های برقی نیز در آن ایستگاه نصب شده است. 


وحیدکیا ضمن قدردانی از همراهی جدی و دلسوزانه تمامی پیمانکاران، مشاوران، کارگران و مهندسان و مجموعه سازمان‌حمل‌ونقل ریلی در اتمام ایستگاه لاله، اذعان داشت؛ دو ایستگاه باقیمانده خط یک، قونقا (۱۳) و گازران (۱۴) نیز با جدیت تمام در حال انجام است و گزارش ادواری عملیات عمرانی و اجرائی آن به صورت مستمر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
انتهای پیام/
اتمام عملیات عمرانی و اجرائی ایستگاه لاله (شماره ۱۵) خط یک متروی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار