رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی تبریز:

چیزی به عنوان رهبری مدیریت بحران نداریم/اصلی ترین مخاطره تبریز زلزله است

1398/01/31 - 14:55 - کد خبر: 756 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با ارایه گزارشی از حضورش در مناطق سیل زده آق قلا استان گلستان گفت: چیزی به عنوان رهبری مدیریت بحران نداریم.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم با اشاره به اینکه اصلی ترین مخاطره در شهر تبریز زلزله است،اظهار داشت: باید بیش از ۹۰ درصد تلاش خود را در بحث حاشیه نشینی و توجه به زلزله معطوف کنیم.

فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی تبریز با ارائه گزارشی از حضور خود در منطقه سیل زده آق قلا استان گلستان، با بیان اینکه چیزی به عنوان رهبری مدیریت بحران در آق قلا ندیدم ، گفت: چیزی به عنوان مدیریت بحران در کشور نداریم!

وی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای امداد رسانی می کردند، اظهار داشت: اما توزیع اقلام بخش خیلی کوچکی از مدیریت بحران است که روی آن هم برنامه ریزی کامل نداریم!

وی با تاکید بر اینکه اتفاقات رخ داده در گلستان و آق قلا تماما به خاطر اشتباهات فردی است، اذعان داشت: بعد از وقوع سیل مشخص شد دریچه سد وشمگیر بیش از ده سال است که خراب است و هیچ اراده ای برای تعمیر وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی تبریز افزود: راه آهن احداثی در غرب شهر با دبی ۲۵ ساله در نظر گرفته شده بود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت شهر تبریز با آق قلا متفاوت است، چرا که در شهر تبریز و در منطقه بهشتی بارش باران باعث تخریب سه خانه شده است، گفت: با وقوع این اتفاق کوچک توانایی اسکان سه خانواده در شهر تبریز را نداریم، برای کل شهر چه برنامه ای داریم!

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مخاطره در شهر تبریز زلزله است،اظهار داشت: باید بیش از ۹۰ درصد تلاش خود را در بحث حاشیه نشینی و توجه به زلزله معطوف کنیم.

بابایی اقدم بیان کرد: وضعیت مناطق حاشیه نشینی اصلا مناسب نیست و تاکنون برای ۸۰۰ هزار حاشینه نشین در تبریز کاری نکرده ایم، باید بدنبال برگزاری مانور مدیریت بحران در شهر تبریز با محوریت زلزله باشیم.

انتهای پیام/

چیزی به عنوان رهبری مدیریت بحران نداریم/اصلی ترین مخاطره تبریز زلزله است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار