مربی و سرپرست تیم قایقرانان آذربایجان شرقی خبر داد:

اعزام تیم بزرگسال قایقرانان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمان کشوری

1398/09/04 - 16:05 - کد خبر: 7559 نسخه چاپی

نصر: مربی و سرپرست تیم قایقرانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان به میزبانی دریاچه آزادی از شنبه آغاز شده و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت. در این در رقابت های قایقرانان، 10 نفر از قایقرانان آذربایجان شرقی به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش نصر، "معصومه داناپور" در گفت و گو با خبر نگار نصر، به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام در رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان به میزبانی دریاچه آزادی از شنبه آغاز شده و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت؛ در رقابت های قایقرانان در دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر و 500 متر به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی افزود: از اوایل فروردین ماه سال جاری، تمرینات مسابقات قرمان کشوری را شروع کرده ایم؛ ولی متاسفانه به دلیل نبود رئیس در هیئت قایقرانی، مجبور شدیم تا دوماه تمرینات را کنسل کنیم که این اتفاق یک ضربه بزرگی به قایقرانی استان آذربایجان شرقی محسوب می شد ولی خوشبختانه این مشکل هرچه سریعتر رفع شد و با تمرینات متوالی توانستیم کاستی های تمرینات را جبران کنیم.

داناپور اذعان کرد: در این دوره از مسابقات قهرمان کشوری، از تیم بزرگسال 10 نفر اعزام خواهند شد که هشت نفر آن ها به صورت ثابت هستند همچنین قایقرانان دو نفره و کیفور در رده سنی بزرگسالان نیز به صورت ثابت هستند.

وی در پایان با بیان اینکه تجربه فعالیت من در این سال‌ها نشان می‌ دهد که بانوان ایران توانا و کوشا هستند، تصریح کرد: قایقرانی ایران پتانسیل بسیار خوبی دارد و قطعا با حمایت‌ های بیشتر مسئولان شاهد افتخارآفرینی ‌های زیادی در این رشته خواهیم بود. به نظر من سرمایه ‌گذاری در این رشته می ‌تواند به نفع کاروان‌ های ورزشی کشورمان در المپیک و بازی‌ های آسیایی باشد.

انتهای پیام/

اعزام تیم بزرگسال قایقرانان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمان کشوری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار