گزارش اختصاصی نصر |

مرگی آمیخته با شایعات در تبریز/ دروغ هایی که قبول واقعیات را سخت کرد

1401/06/30 - 13:51 - کد خبر: 75573 نسخه چاپی

نصر: پس از انتشار خبرهای ضد و نقیض در روزهای اخیر، خبر مرگ عادی «آیسان معدنی پسند » دختر جوان تبریزی همراه با شایعات فراوان در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش نصر، چند روز  پس از فوت مهسا امینی، برخی شهرهای کشور شاهد تجمعاتی اعتراضی بود که در برخی شهرها نیز به تشنج کشیده شد و امواج این تشنج پس از چند روز بالاخره روز سه شنبه به تبریز نیز کشیده شد.
در حاشیه اتفاقات روز گذشته که در تبریز رخ داد، بلافاصله شایعاتی مبنی بر مرگ مشکوک و یا کشته شدن دختری جوان در فضای مجازی انتشار یافت و براساس آن خانواده داغدار این دختر جوان درگیر برخی شایعات شدند.
 

سحر شیرزادگان متخصص طب اورژانس بیمارستان سینا، در خصوص این ماجرا گفت: 28 شهریور بیماری به نام آیسان معدنی با احتمال مسمومیت به اورژانس بیمارستان سینا آورده شد.
وی افزود: به خاطر شرایط بیمار اقدام اینتوبه انجام گرفت و به دلیل ناپایداری شرایط بیمار، وی در اورژانس بستری ماند.
شیرزادگان ادامه داد: متاسفانه ساعت یک شب حال بیمار وخیم شد و عملیات احیای قلبی پاسخ نداد و متاسفانه بیمار دچار ایست قلبی شد. 
این متخصص خاطر نشان کرد: هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم بر بدن آیسان معدنی پسند مشاهده نشد.


در ادامه آیلار معدنی پسند، خواهر مرحوم آیسان معدنی پسند در ویدئویی از فوت خواهرش به دلیلی ایست قلبی خبر داد و گفت: مرگ خواهر من ارتباطی به اعتراضات و مسائل سیاسی نداشته و وی براساس حمله قلبی به بیمارستان منتقل شد و جان خود را از دست داد.
وی افزود: برای آرامش خود و خانواده ام از همه مردم خواستارم از مرگ خواهرم تحت سایر عناوین سوء استفاده نکنند و غمی بر غم ما نیفزایند.
مادر آیسان معدنی نیز در جملاتی اظهار کرد: فرزندش روز دوشنبه بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده است و در هیچ جریان اعتراضی شرکت نکرده بود.

در پایان پدر این دختر جوان در خصوص این ضایعه خاطر نشان کرد: روز دوشنبه پس از بد شدن حال دخترم با اورژانس تماس گرفته شد که بلافاصله به بیمارستان ارجاع و ساعاتی بعد به علت ایست قلبی درگذشت.
وی با درخواست از مردم مبنی بر عدم باور به خبرهای ساختگی در خصوص مرگ دخترش گفت: مرگ آیسان هیچ ربطی به اتفاقات اخیر نداشته و از روز دوشنبه به دلیل حال بدش بستری بوده است.

گفتنی است دروغ پردازی برخی از رسانه ها در روزهای اخیر باعث شد تا اعتماد عموم نسبت به برخی اخبار خدشه دار شود و در حوادث این چنینی خانواده های داغداری که در غم از دست دادن عزیزشان هستند، در کنار مرگ نزدیکان با شایعات فضای مجازی هم جدال کنند.
انتهای پیام/
مرگی آمیخته با شایعات در تبریز/ دروغ هایی که قبول واقعیات را سخت کرد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار