عضو هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان خبر داد:

پیاده‌سازی سامانه‌ای برای تسریع در امور بیمه‌ای با سامانه ابری بومی

1401/06/29 - 17:57 - کد خبر: 75496 نسخه چاپی

نصر: سامانه‌های پردازش ابری با هدف ارتقای خدمات و سرعت بخشی به امور بیمه دستاورد یکی از شرکت‌های دانش بنیان است.

به گزارش نصر، نادر آقازاده، عضو هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به پیاده‌سازی سامانه ابری در حوزه بیمه، گفت: این سامانه قدرتمند و یکپارچه قابلیت جستجو، مقایسه و فروش آنلاین بیمه را دارد و کارگزاران حقیقی و حقوقی بیمه در سطح کشور می‌توانند با استفاده از این پلتفرم نسبت به اخذ مجوز کارگزاری برخط از بیمه مرکزی اقدام کنند.
وی ادامه داد: شرکت‌های بیمه همزمان با راه‌اندازی سیستم فروش آنلاین بیمه، درآمد و فروش کسب و کار خودشان را می‌توانند از طریق این سامانه افزایش دهند. همچنین نمایندگان و بازاریان بیمه نیز می‌توانند با راه اندازی وب سایت فروش بیمه از مزایای این سامانه بهره مند شوند.
آقازاده خاطر نشان کرد: این سامانه علاوه بر ارائه بستر کامل فروش آنلاین بیمه، فرصت بهره‌مندی هرچه بیشتر از مزایای بازاریابی دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند و مشتریان را قادر می‌سازد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب بیمه‌نامه مناسب از نظر خدمات، پوشش‌ها و قیمت، راحتی خرید بیمه به صورت کاملا آنلاین را تجربه کنند.
عضو هیات مدیره این شرکت با بیان اینکه این سامانه مورد تائید اداره فناوری اطلاعات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و آزمایشگاه امنیتی مورد تائید مرکز افتای ریاست جمهوری است، افزود: طراحی این سامانه سبب شد تا دیگر شرکت‌ها به سمت خرید نرم افزار از خارج از کشور نروند و صرفه جویی ارزی نیز رقم بخورد.
انتهای پیام/
پیاده‌سازی سامانه‌ای برای تسریع در امور بیمه‌ای با سامانه ابری بومی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار