معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تولید روزانه ۱۲۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی

1401/06/29 - 16:11 - کد خبر: 75474 نسخه چاپی

نصر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روزانه ۱۲۰ تن انواع گوشت قرمز در این استان تولید و وارد بازار مصرف می‌شود.

به گزارش نصر، زمانزاد قویدل روز سه شنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام تبریز گفت: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود ۳۷ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین تولید می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت مناسب میزان تولید گوشت قرمز در این استان، اظهار داشت: هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد و با ابلاغ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحد‌های تولیدی، میزان تولید این محصول در روز‌های آینده افزایش می‌یابد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این بازید گفت: نظارت بر ذبح بهداشتی و شرعی در این کشتارگاه با حضور کارشناسان به طور دقیق و مستمر انجام می‌شود.
حجت الاسلام نجفی با اشاره به اهمیت نظارت شرعی برای تامین غذای حلال، پاک و بهداشتی برای مردم افزود: در این کشتارگاه احکام و مقررات کشتار دام به طور کامل رعایت می‌شود.
وی اظهار داشت: نظارت‌ها در این کشتارگاه باعث می‌شود تا امکان تولید گوشت مطلوب و بهداشتی فراهم شده و مردم با اطمینان کامل از محصولات کشتارگاه استفاده کنند.
انتهای پیام/
تولید روزانه ۱۲۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار