فرماندار تبریز:

جنگ تحمیلی کارنامه درخشان اقوام ایرانی در دفاع از کیان میهن است

1401/06/29 - 14:17 - کد خبر: 75463 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع درخشان تاریخ ملت ایران است که همه اقوام ایرانی با وحدت و یکدلی و با جان و دل در جبهه ها حضور یافتند و تاریخ ایران این دوره درخشان را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر روز سه شنبه در یادواره شهداء والا مقام فرمانداری تبریز و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس
با بیان اینکه در طی قرون و اعصار بیش از نصف خاک ایران جدا شد، افزود: حفظ تمامیت ارضی ایران، تنها مقطعی است که فقط در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد.
فرماندار تبریز با بیان اینکه هدف بانیان جنگ تحمیلی، سقوط جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود، خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و با فرماندهی ولایت فقیه با اطمینان می گوییم که ایران تجزیه نمی شود.
وی با اشاره به جمله امام خمینی که «جنگ نعمت است»، افزود: این یعنی جنگ برای کشور اقتدار، عظمت، وحدت ملی، بازدارندگی آفرید و اوج ملی گرایی در عین اسلام خواهی به وجود آمد که امروز هم به این امر نیازمندیم.
فرماندار تبریز در ادامه با اشاره به رویدادهای اخیر با بیان اینکه همه از این جریان ناراحتیم و ایشان فرزند همه ماست، اظهار کرد: آقای رییس جمهور هم دستور دادند تا حقی ضایع نشود و مساله روشن شود.
جعفری آذر با تاکید بر اینکه دو قطبی سازی در مسلک نظام نیست و به قول سردار سلیمانی این ها دختران و پسران ما هستند و ما در مقابل این ها مسئولیم، افزود: تمام مردم ایران ، مردم ایران هستند و ما مسئول آب، نان، آرامش و استحکام خانواده مردم هستیم.
نوحه خوانی و سوگواری از برنامه های جنبی این مراسم بود.
انتهای پیام/
جنگ تحمیلی کارنامه درخشان اقوام ایرانی در دفاع از کیان میهن است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار