مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی؛

پرداخت ۱۹ هزارمیلیارد تسهیلات شعب بانك كشاورزي

1401/06/29 - 12:24 - کد خبر: 75437 نسخه چاپی

نصر: مدیر بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي گفت: شعب بانک کشاورزی استان در پنج ماهه سالجاری درمجموع  بالغ بر ۱۹  ميليارد ريال برای 20 هزارو 629 نفر پرداخت کردندکه نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۵۴ % و از نظر مبلغ ۳۰ % رشد داشته است. 

به گزارش نصر، جواد محمودی مدیر بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي گفت: یکی از مهمترین تسهیلات پرداختی در سال جاری ، تامین سرمایه درگردش واحد های فعال مرغداری و دامداری تحت عنوان مردمی سازی یارانه ها ناشی از حذف ارز ترجیحی برای تامین نهاده های دامی بوده که استان با پرداخت بیش از پنج هزارو 461 فقره به مبلغ پنج هزارو 690 میلیارد ریال توانسته است همراستا با سیاستهای دولت در تحکیم امنیت غذایی کشور ثبات و آرامش بازار گوشت سفید و قرمز گام بردارد.
وی در ادامه به بخش زراعت اشاره کرد وگفت: بیشترین پرداختی پس از دام وطیور در بخش زراعت بالغ بر سه هزارو 871 میلیارد ریال به 6 هزارو 212 تعداد نفر می باشد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان اظهارداشت: از دیگر بخش های اولویت دار بخش کشاورزی، مکانیزاسیون،صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی است ، بانک کشاورزی در طی این مدت در این بخش، بالغ بر دو هزار ۹۱۶ میلیارد ریال به تعداد یک هزارو 791 نفر تسهیلات پرداخت کرده است. 
وی گفت: علاوه برآن شعب این بانک در بخش خدمات کشاورزی بالغ بر  دو هزارو 736 ميليارد ریال  به تعداد سه هزارو 520 نفر و مبلغ  یک هزارو 585  ميليارد ریال براي طرح هاي باغداری به تعداد دو هزارو 416  فقره تسهیلات پرداخت نمودند.
محمودی همچنین به سرفصل قرض الحسنه اشاره کرد وگفت: شعب بانک کشاورزی استان آذربايجان شرقي در طی این مدت  بالغ بر یک هزارو 610 میلیاردریال به تعداد یک هزارو 693 زوج تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت کردند.
وی در پایان گفت:این مدیریت هم راستایی با وزارت جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی استان در جذب اعتبار بند الف تبصره ۱۸ ، یکی از استانهای پیشرو در جذب اعتبار مذکور بوده بنحویکه تاکنون نزدیک به دو هزارو 500 میلیارد ریال از کل اعتبار تخصیصی سه هزارو 934 میلیاردی جذب قطعی گردیده و مابقی اعتبار نیز عمدتاً در مراحل نهایی تکمیل و تصویب در شعب بوده ‌امیدوارم تمام اعتبار ابلاغی استان تا پایان شهریور ۱۴۰۱ جذب گردد.
انتهای پیام/
پرداخت ۱۹ هزارمیلیارد تسهیلات شعب بانك كشاورزي نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار