رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تبریز خبر داد؛

خط‌کشی‌های ترافیکی و نصب تجهیزات بعد از احداث روگذر شهید فلاحی (ارتش)

1401/06/28 - 18:17 - کد خبر: 75379 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تبریز، از اجرای عملیات خط‌کشی‌های ترافیکی در روی عرشه روگذر شهید فلاحی (ارتش) و نصب تجهیزات در سر جزیره‌های اطراف روگذر خبر داد.

به گزارش نصر، امیر جاهد گفت: بعد از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی اساسی روگذر شهید فلاحی (ارتش)، بر روی عرشه و محوطه اطراف روگذر شهید فلاحی (ارتش)، خط‌کشی‌های ترافیکی لازم انجام گرفت.
رئیس اداره حمل، نقل و ترافیک منطقه در توضیح عملیات خط‌کشی‌های ترافیکی اظهار کرد: خط‌کشی‌های محوری در ۳ ردیف در هر لاین رفت و برگشت و همچنین خط‌کشی‌های دو جزئی در سرجزیره‌ها اجرا شد.
وی از اقدام دیگر اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه در این عملیات برای ایمن‌سازی مسیر ترافیکی خودروها به نصب تجهیزات ترافیکی از جمله سیلندر و بشکه‌های پلاستیکی ترافیکی اشاره کرده و گفت: در موقعیت‌های مناسب سرجزیره‌ها نیز گل میخ نصب شد.
جاهد در ادامه افزود: خط‌کشی‌های ویژه عابر پیاده نیز در موقعیت‌های لازم در معابر اطراف روگذر طی امشب و فردا شب اجرا شده و تابلوهای انتظامی و صلیبی راهنمای مسیر در دو طرف ورودی روگذر، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز به زودی نصب خواهد شد.
انتهای پیام/
خط‌کشی‌های ترافیکی و نصب تجهیزات بعد از احداث روگذر شهید فلاحی (ارتش) نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار