خبر/

رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی بر پیشگیری از فرار مالیاتی واحدهای تولیدی تاکید کرد

1401/06/28 - 16:19 - کد خبر: 75370 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر پیشگیری و مقابله با فرار مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در خصوص نحوه اعمال بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی، افزود: البته باید توجه داشت که بخشودگی بخشی از مالیات واحدهای موثر تولیدی، موجب دوام تولید در کشور و پایداری امنیت شغلی کارگران می شود.
وی با بیان اینکه صنعتگران با ایجاد اشتغال در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برمی دارند، حمایت دادگستری و تشکیلات قضائی آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی و صنعتی را یادآور شد و اظهار داشت: در این زمینه هر آنچه در توان داریم، انجام می دهیم.
خلیل اللهی ادامه داد: ما خود را مکلف به این می دانیم که با تمام ظرفیت در خدمت صنعت آذربایجان شرقی باشیم و این خدمت، خدمتی بی منت است، چراکه صنعتگران و سرمایه گذاران با ایجاد اشتغال به طور عملی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برداشته و موجب کاهش وقوع بخشی از جرایم می شوند.  
وی با اعلام اینکه دادگستری استان همواره دغدغه حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دارد، اضافه کرد: واحدهای تولیدی کوچک مشکلاتی دارند که باید از طریق آموزش و کمک واحدهای تولیدی بزرگ حل شوند.
خلیل اللهی ایجاد سامانه اطلاع رسانی در حوزه صنایع و معادن را پیشنهاد داد و گفت: با این اقدام همه واحدهای تولیدی می توانند از بخشنامه های صادره دستگاه های اجرایی مطلع شوند.
وی با اشاره به رویکرد و تلاش دادگستری آذربایجان شرقی در راستای حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان در خصوص عدم اهتمام جدی در حل و فصل مشکلات مذکور گلایه و بر رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد.
انتهای پیام/
رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی بر پیشگیری از فرار مالیاتی واحدهای تولیدی تاکید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار