مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خبر داد؛

پایانه برکت همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور

1401/06/28 - 14:50 - کد خبر: 75355 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری پایانه برکت را جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور خواند و از خروج یکصد دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها طی یک شبانه‌روز خبر داد.

به گزارش نصر، داریوش باقرجوان، با بیان اینکه طی دو روز گذشته دو هزارو 400 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مرزهای اربعین اعزام شده است، گفت: امروز اوج بازگشت زائران به کشور است و در این زمینه ناوگان به‌صورت کامل تامین شده و هیچ کمبودی از لحاظ تامین ناوگان برای بازگشت زائران به کشور وجود ندارد.
وی از امکان ایجاد صف‌های طولانی برای جابه‌جایی زائران خبر داد و اظهار کرد: با مدیریت و اعزام اتوبوس از پایانه‌های اتوبوسرانی زائری بدون اتوبوس نخواهد ماند.
باقرجوان گیت‌های پایانه‌های مرزی را شلوغ خواند و اعلام کرد: از روز گذشته تاکنون یک هزارو یکصد دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزارو 400 دستگاه اتوبوس به جابه‌جایی زائران اقدام خواهند کرد.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد: پایانه برکت در مجاورت مرز مهران همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور است و ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه و چذابه نسبت به سایر مرزها کمتر است.
انتهای پیام/
پایانه برکت همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار