خبر/

انتقال چهار مصدوم واژگونی خودرو در عراق به شلمچه

1401/06/27 - 17:24 - کد خبر: 75276 نسخه چاپی

نصر: مصدومان حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در عراق به شلمچه منتقل شدند.

به گزارش نصر، دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: چهار مصدوم حادثه واژگونی خودروی مینی بوس در محور بصره در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شده و در بیمارستان‌های ولیعصر(عج)خرمشهر و آبادان بستری شدند.
دکتر سیدنادر نقیبی می گوید: یکشنبه ساعت ۱۳:۲۰ پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه، درباره وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده بصره مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.
وی گفته: چهار دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.
پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵، برای ادامه درمان، به مراکز بیمارستانی  منتقل شدند. 

ارائه بیش از ۱۲۰ هزار خدمت درمانی به زوار اربعین در شلمچه
دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنین افزود: از ۱۲شهریور تاکنون ۱۲۰ هزار و ۸۱۷ زائر در مرکز در مرز شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد ۲۴۸ مورد تصادفی بوده است.
 در روز گذشته نیز ۱۲ هزار و ۹۴۱ نفر نیز در این نقطه مرزی خدمات حوزه سلامت دریافت کردند.
انتهای پیام/
انتقال چهار مصدوم واژگونی خودرو در عراق به شلمچه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار