خبر/

سیل‌زدگان آق‌قلا به زلزله‌زدگان میانه کمک کردند

1398/09/04 - 12:05 - کد خبر: 7525 نسخه چاپی

نصر: تعدادی از سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا در استان گلستان محموله کمک‌های مردمی خود را به زلزله زدگان شهرستان میانه در آذربایجان‌شرقی ارسال کردند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این محموله شامل مواد غذایی، وسایل گرامایشی و مواد بهداشتی و شوینده است که توسط دو نفر از نمایندگان مردم آق قلا به دست زلزله زدگان روستای ورنکش در میانه رسید.

یکی از نمایندگان مردم آق قلا با بیان اینکه سیل زدگان این شهرستان هیچ گاه محبت و کمک های مردم آذربایجان در جریان سیل اوایل امسال را فراموش نمی کنند، گفت: وظیفه و رسالت انسانی و نوع دوستی ما حکم می کند که در برابر خوبی های مردم آذربایجان کمک های ناچیز خود را به زلزله زدگان میانه ارسال کنیم.

عبدالجلیل اظهار داشت: هفت ماه قبل مردم آق قلا تا دو متر در آب بودند و سیل خانه‌های آنها را ویران کرد که مردم وفادار آذربایجان شرقی جزو اولین استان هایی بودند که به کمک شتافتند و خدمات بسیار مهمی را در این شهر انجام دادند.

وی با بیان اینکه این اولین باری نیست که با کمک‌های مردمی به ورنکش می‌ آییم، ادامه داد: امروز دو نفره به نمایندگی از مردم آق قلا به روستای ورنکش  آمده‌ایم تا محموله های مردمی را تحویل زلزله زدگان دهیم.

او اضافه کرد: در چنین مواقعی که به دلیل حوادث طبیعی مردم دچار مشکل شدند، نمی‌ شود بی‌تفاوت بود و باید در شرایط سخت به داد مسلمانان رسید تا سختی‌ها تمام شود و مردم به زندگی عادی  خود بازگردند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت دو و ۱۷ دقیقه و سه ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

در این زلزله پنج  نفر جان خود را از دست داده و حدود ۵۰۰ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/

سیل‌زدگان آق‌قلا به زلزله‌زدگان میانه کمک کردند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار