مدیر شهرک صنعتی مراغه؛

زیرساخت‌های شهرک صنعتی مراغه توسعه می‌یابد

1398/09/04 - 12:00 - کد خبر: 7523 نسخه چاپی

نصر:مدیر شهرک صنعتی مراغه بر توسعه زیرساخت‌های این شهرک تاکید کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲.۲ میلیارد تومان برای این امر هزینه شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا خیری فام روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: در راستای رفع مشکلات زیرساختی این شهرک، اعتبارات مناسبی جذب و هزینه شده که می تواند زمینه رونق تولید را فراهم کند.

وی ادامه داد: در این راستا، ۲۰ هزار متر مربع زیرسازی، آسفالت ریزی و خیابان سازی با ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شده است.

خیری فام اضافه کرد: همچنین برای احداث ساختمان آتش نشانی این شهرک که با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده، تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرک صنعتی لوله گذاری شده است گفت: برای توسعه زیرساخت های این شهرک ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه شبکه آبرسانی و تجهیز چاه های آن هزینه شده است.

خیری فام افزود: اجرای چهار هزار مترمربع پیاده روسازی با ۱۵۰ میلیون تومان نیز از جمله طرح هایی است که برای بهسازی این شهرک صرف شده است.

وی اضافه کرد: در راستای تعمیر و نگهداری تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و انسانی شهرک صنعتی این شهرستان نیز از ابتدای سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که می تواند بستر لازم برای کاهش آلایندگی ها را فراهم سازد.

شهرک صنعتی مراغه ۱۱۴ هکتار وسعت داشته و هم اکنون بیش از ۵۵ واحد تولیدی و صنعتی در آن فعال است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

زیرساخت‌های شهرک صنعتی مراغه توسعه می‌یابد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار