مقام سابق آمریکایی:

انگلیس و آمریکا نمی خواهند بحران اوکراین پایان یابد

1401/06/27 - 11:15 - کد خبر: 75201 نسخه چاپی

نصر: کریستین ویتون Christian Whiton از مسئولان سابق وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن و لندن نمی خواهند بحران اوکراین پایان یابد.

به گزارش­ نصر، کریستین ویتون Christian Whiton از مسئولان سابق وزارت امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن و لندن نمی خواهند بحران اوکراین پایان یابد.  
به گزارش شبکه روسیا الیوم، کریستین ویتون در مصاحبه با شبکه « فاکس بیزینس» گفت : آمریکا و انگلیس نمی خواهند اوکراین با روسیه درباره پایان جنگ به توافق برسند چون این فرصت خوبی برای فرسایش ( قدرت و توانایی ) روسیه است  این مقام سابق وزارت خارجه آمریکا افزود:​ معتقدم وضعیت و شرایط فعلی، متاسفانه برای یک دوره طولانی مدت تداوم خواهد داشت. اوکراین می تواند توافقی را امضا و خونریزی را متوقف کند اما فکر می کنم ابتدا آمریکا و سپس انگلیس نمی خواهند جنگ و بحران اوکراین به پایان برسد.
ویتون تاکید کرد: معتقدم آمریکا و انگلیس ادامه این وضعیت را فرصت بزرگی برای فرسایش روسیه می دانند و تعداد افرادی که در این جنگ کشته می شوند برای کسی اهمیت ندارد.
وی خاطر نشان کرد اوکراین اساس و مبنایی برای چشم پوشی از بخشی از خاک خود دارد که ساکنان آن از نژاد روس هستند و به زبان روسی صحبت می کنند.
انتهای پیام/
انگلیس و آمریکا نمی خواهند بحران اوکراین پایان یابد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار