سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز:

حل مشکلات و چالش های پیش روی بهره‌برداری فاز سه خط یک نیازمند اقدام سریع و اساسی است

1401/06/25 - 20:02 - کد خبر: 75134 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز بااشاره به ضرورت تمرکز بر اتمام فاز سه خط یک و بهره برداری از دپوی لاله گفت : حل مشکلات و چالش‌های پیش‌روی بهره‌برداری از این پروژه های بزرگ نیازمند اقدام سریع، منظم و هماهنگی بخش های مختلف است.

به گزارش نصر، یعقوب وحید کیا در نشستی با مدیران  سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز تمهیدات لازم جهت بهره برداری از فاز ۳ و دپو لاله را مورد بررسی قرار داد.  
وی با تاکید بر ضرورت آماده سازی دپوی لاله در آینده نزدیک به منظور بهره‌برداری گفت: بالغ بر چهار میلیارد تومان بودجه اولیه برای اتمام عملیات عمرانی دپوی لاله در نظر گرفته شده و با اتمام عملیات در این مجموعه شاهد بهره‌برداری از آن و آغاز استقرار تیم ها، تعمیرگاه ها و اعزام ها از این مجموعه خواهیم بود.
وحید کیا با تاکید برلزوم رفع مشکلات ناوگان و تعمیر و نگهداری اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت چینی مقرر شده است تا ضمن بررسی خازن های به کار رفته در دستگاه ها این خازن ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و در صورت نیاز تعویض و یا تعمیر شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، با اشاره به افتتاح و بهره برداری امن از فاز سه خط یک قطار شهری تبریز نیز گفت: با توجه به تحریم ها تامین سیستم های ایمنی معمول میسر نیست از این رو تلاش خواهد شد که پس از اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای تامین سیستم ایمنی افتتاح فاز ۳ عملیاتی شود.
انتهای پیام/
حل مشکلات و چالش های پیش روی بهره‌برداری فاز سه خط یک نیازمند اقدام سریع و اساسی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار