خبر/

اعطای وام به قالیبافان تبریزی

1401/06/25 - 15:37 - کد خبر: 75116 نسخه چاپی

نصر: در راستای نهادینه سازی حمایت از قالی تبریز و استان آذربایجان شرقی، جلسه ای با حضور رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، معاون اتحادیه تولیدکنندگان فرش تبریز در محل دفتر مدیریت شعب بانک مهر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، در این جلسه رییس اداره فرش سازمان صمت استان ضمن اعلام جایگاه راهبردی قالی استان در کشور به تببین نیاز های حمایتی فرش دستبافت و حرف جانبی آن با مدل های مختلف شدند. سلیمانی با تشکر از مدیریت و کارکنان بانک مهر استان به ارایه نیاز های تسهیلاتی بر اساس ضرورت های  مورد تقاصای  جامعه فرش دستبافت شده و در کنار حمایت از تولید بر حمایت از  قالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی قالی در جهت روان سازی بازار فروش داخلی نقطه نظرات خود را اعلام کردند. در ادامه  صمدی مدیر شعب بانک مهر استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تاکید بر حمایت از قالی تبریز و استان  با بر شمردن مدل های متفاوت حمایتی فرش، گفت: هرگونه حمایتی که لازم باشد در چارجوب بر نامه های خود از فرش  به عمل خواهیم آورد و مدل های در خواستی نیز در صورتی که قابلیت اجرایی نداشته باشد از طریق مرکز پیگیری خواهیم کرد تا در تسهیل امور فرش تبریز و استان با همکاری اداره فرش و تشکل های قالی استان آذربایجان شرقی  پیاده سازی گردد. ایشان ضمن درخواست همکاری متقابل جامعه فرش استان با بانک مهر آمادگی خود را در پیشبرد اهداف حمایتی اعلام کردند.  
در ادامه این جلسه  عباسی معاون اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستبافت تبریز ضمن تشکر از نکته نظرات خوب مدیر شعب بانک مهر استان، گفت:  از کلیه مدل های لازم و اعلامی از طرف بانک استفاده خواهیم کرد . ایشان پیشنهاد پرداخت تسهیلات بر اساس مضاربه را نیز ارائه  دادند تا راهگشای بخشی از  مشکلات بافندگان و تولیدکنندگان باشد .
در ادامه در زمینه  نهادینه  سازی و نحوه  سپرده  گذاری در بانک مهر با حضور سایر اعضا نقطه نظرات لازم اعلام شد و در پایان مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی  مابین بانک و اتحادیه فرش با تشکل های قالی برای اعطای تسهیلات بانکی کم بهره منعقد گردد. لازم به ذکر است بافندگان و تولید کنندگان جهت بهره مندی از  تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان و شهرستانها  می توانند به اتحادیه ها و تعاونی های فرش مراجعه کنند.
انتهای پیام/
اعطای وام به قالیبافان تبریزی نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   محمد   9 ماه پیش  

سلام و خسته نباشید
میخواستم برای وام قالیبافی اقدام کنم میشه راهنمایی کنید چطور و از کدام بانک اقدام کنم؟باتشکر

پاسخ   پرویز همت جو   سال پیش  

سلام میخواستم وام قالیبافی دریافت کجا و چطور استفاده کنم
پژوهشیار