خبر/

بازیکنان جدیدی به تیم فوتسال مس سونگون اضافه می‌شوند

1401/06/24 - 16:19 - کد خبر: 75086 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه مدیریت باشگاه به نیازهای تیم واقف است، گفت: با حمایت کامل مدیریت، نفراتی را در نقل و انتقالات به تیم اضافه خواهیم کرد و این بخشی از برنامه ما برای تداوم حضور قدرتمندانه در لیگ است.

به گزارش نصر، ‎اسماعیل تقی پور در مورد وضعیت تیمش در شرایطی که بازی های لیگ تعطیل است، افزود: بعد از هفته هشتم که مسابقات تعطیل شد، تیم ما تنها یک دور تمرین انجام داده و دور بعدی تمریناتمان نیز از یکشنبه هفته بعد شروع می شود. 
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در وقفه طولانی فعلی، شرایط بدنی بچه ها را ارتقا بخشیده و آمادگی آنها را تا شروع دوباره بازی ها حفظ کنیم.
‎وی با اشاره به اینکه تیمش در این مدت به بازی های دوستانه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تیم ما در روندی رو به رشد در حال نزدیک شدن به یک پیک معقول بود که بازی ها تعطیل شد و برای همین باید از نو شروع کنیم. 
‎سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: بعد از شروع تمرینات و اردوی یک هفته ای که خواهیم داشت، چند بازی دوستانه تا شروع دوباره لیگ برگزار می کنیم.
وی با اشاره به اینکه به جز سه ملی پوش و دو مصدومی که داریم، همه نفرات در اختیار تیم هستند، اظهار کرد: تیم ما نیاز به تقویت دارد و خوشبختانه آقای خطیبی مدیرعامل باشگاه در دل این کار بوده و به خوبی این نیاز را می داند.
تیم مس سونگون با کسب ۲۱ امتیاز از هشت بازی انجام داده در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای دارد.
 انتهای پیام/
بازیکنان جدیدی به تیم فوتسال مس سونگون اضافه می‌شوند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار