رئیس کمیته اتباع ستاد اربعین حسینی خبر داد؛

تردد روان زوار خارجی اربعین از مرزهای زمینی ایران

1401/06/24 - 13:05 - کد خبر: 75062 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته اتباع ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه روند تردد زوار خارجی ازطریق مرزهای زمینی ایران به عراق به صورت روان در جریان است، گفت:‌ متاسفانه برخی از اتباع افغانستانی بدون داشتن مدارک لازم به مرزها مراجعه می‌کنند و این موضوع سبب بروز مشکلاتی شده است.

به گزارش نصر، سردار صادق رضادوست، با بیان اینکه بعد از سفر اخیر وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به عراق توافقات خوبی بین دو کشور در ارتباط با سفر اتباع و زوار خارجی از مرز ایران به عراق انجام شد، افزود: بعد از این سفر و توافقات صورت گرفته، درحال حاضر شاهد این هستیم زوار پاکستانی از طریق مانیفست وارد کشور ما می‌شوند و با همان مانیفست به عراق سفر می‌کنند.
این مقام مسئول در وزارت کشور با بیان اینکه روز گذشته ،تعداد زیادی از اتباع افغانستانی و پاکستانی از طریق مرزهای زمینی، ایران را به مقصد عراق ترک کردند، گفت: خوشبختانه شکل کار به صورت روان در جریان است. همچنین با توجه به توافق صورت گرفته، روند کار تعریف شده است، دیگر اعمال سلیقه نمی‌شود و کمک‌های خوبی در این زمینه از سوی طرف عراقی انجام شده است.
رضا دوست که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه برگ گذر عبور همچنان اعتبار دارد و کسانی که دارای مدارک لازم باشند، برای عبور از مرز مشکلی ندارند، گفت: متاسفانه برخی از اتباع عزیز افغانستانی بدون همراه داشتن مدارک لازم برای تردد به عراق به مرزها مراجعه می‌کنند که با توجه به نداشتن مدارک لازم امکان تردد آنها به عراق وجود ندارد و این خود باعث ایجاد مشکلاتی در مرزها می‌شود.
انتهای پیام/
تردد روان زوار خارجی اربعین از مرزهای زمینی ایران خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار