مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

پیاده روی جاماندگان اربعین در تبریز برگزار می‌شود

1401/06/24 - 11:30 - کد خبر: 75041 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی ۲۶ شهریور در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، حجتالاسلام و المسلمین سید محمود حسینی روز پنجشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: همزمان با اربعین حسینی، مراسم ویژه پیاده‌روی جاماندگان اربعین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، از مقابل درب مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز به سمت گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت برگزار می‌شود.
وی گفت: عزاداران حسینی در این پیاده‌روی ضمن عبور از مواکب نه‌گانه، به اجرای آئین‌های سنتی سوگواری و قرائت زیارت اربعین خواهند پرداخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این برنامه با محوریت و مشارکت مردم و هیأت‌های مذهبی تبریز برگزار می‌شود.
معاون فرهگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی هم از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با همکاری امامزادگان استان خبر داد.
حجت الاسلام وحدت مشهوری اعلام کرد: این پیاده روی در شهرستان‌های مختلف استان از جمله تبریز، مرند، مراغه، جلفا برگزار می شود.
وی هم‌چنین ارائه خدمات مختلف در مسیر پیاده روی و عزاداری در صحن‌های امامزادگان را از برنامه‌های پیاده روی جاماندگان اربعین در استان عنوان کرد.
حجت الاسلام مشهوری از برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های مردمی در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.
انتهای پیام/
پیاده روی جاماندگان اربعین در تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار