مصوبات هیئت دولت؛

اصلاح ۲ آیین‌نامه وزارت جهاد کشاورزی و صنعت نفت

1401/06/23 - 18:43 - کد خبر: 74996 نسخه چاپی

نصر: اعضای دولت با اصلاح آیین‌نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیر منقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و آیین‌نامه تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در صنعت نفت، موافقت کردند.

به گزارش نصر، هیئت وزیران در نشست امروز چهارشنبه به ریاست رئیسی، برای تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مبنی بر رفع مغایرت قانونی در آیین‌نامه اجرایی مربوط به فروش اموال منقول و غیر منقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن، پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر اصلاح این آیین‌نامه را به تصویب رساند.
وزارت جهاد کشاورزی به موجب این اصلاحیه، اموال مازاد موضوع این آیین‌نامه را با اطلاع وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به فروش می‌رساند.
همچنین در اجرای تبصره (۲) ماده (۱۰) قانون جهش تولید مسکن درباره فروش زمین‌های متعلق به وزارت جهاد کشاورزی در محدوده و حریم شهر‌ها که بر اساس ماده (۱۲) قانون تشکیل این وزارتخانه و قوانین بودجه سنواتی با تصویب هیئت وزیران امکان‌پذیر می‌شود، اخذ تأییدیه وزارت راه و شهرسازی، قبل از ارجاع موضوع به هیئت وزیران، ضروری است.
هیئت وزیران، همچنین با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و رفع مغایرت قانونی اعلام شده درباره آیین‌نامه تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در صنعت نفت، با اصلاح این آیین‌نامه موافقت کرد.
انتهای پیام/
اصلاح ۲ آیین‌نامه وزارت جهاد کشاورزی و صنعت نفت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار