وزیر دادگستری؛

گشت‌های تعزیرات با جدیت بر قیمت بلیت‌های سفر اربعین نظارت می‌کنند

1401/06/23 - 18:04 - کد خبر: 74992 نسخه چاپی

نصر: وزیر دادگستری گفت: مردم در صورت مواجهه با گرانفروشی و تخلف در این زمینه می‌توانند به سازمان تعزیرات اطلاع دهند تا با فوریت و جدیت به چنین موضوعاتی رسیدگی شود.

به گزارش نصر، امین حسین رحیمی با اشاره به سرکشی قاطع و جدی گشت‌های تعزیرات بر نرخ‌های وسایل نقلیه در زمان سفر معنوی اربعین افزود: گشت‌های تعزیرات از زمان آغاز سفر‌های مراسم اربعین، به طور جدی و قاطع کار خود را آغاز کردند و این گشت زنی‌ها تا پایان بازگشت همه مسافران ادامه دارد.
وی ادامه داد: آژانس‌های مسافربری و اشخاصی که قیمت‌های مصوب را رعایت نکرده و گرانفروشی می‌کردند، جریمه شدند و برخی از آژانس‌ها پلمب و در برخی موارد بنر اعلام تخلف نصب شد.
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه با نظارت‌های صورت گرفته بر قیمت بلیت وسایل حمل‌ونقل، قیمت‌های مصوب اعمال می‌شود، اضافه کرد: اگر مردم با گرانفروشی قیمت هزینه حمل و نقل مواجه شدند می‌توانند موضوع را به سازمان تعزیرات اطلاع دهند تا با فوریت و جدیت رسیدگی شود.
رحیمی با اشاره به اينکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در خصوص گرانفروشی بلیت وسایل حمل و نقل مسافران اربعین، کم است تاکید کرد: گشت‌های تعزیرات در آژانس‌ها و ترمینال‌های مسافربری حضور دارند و اگر مورد تخلفی مشاهده کنند در محل، کرایه مصوب را حساب کرده و هزینه اضافی را باز می‌گردانند.
انتهای پیام/
گشت‌های تعزیرات با جدیت بر قیمت بلیت‌های سفر اربعین نظارت می‌کنند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار