خبر/

کشف بیش از ۷۲ کیلوگرم تریاک در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

1401/06/23 - 15:21 - کد خبر: 74965 نسخه چاپی

نصر: کشف بیش از ۷۲ کیلوگرم تریاک، هفت دستگاه ماینر (استخراج رمز ارز) غیرمجاز و پنج تن کود شیمیایی قاچاق از جمله اخبار مهم انتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه است.

به گزارش نصر، در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران استان لرستان و فارس در تحقیقاتی، از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.
سردار یحیی الهی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های هجوار می‌باشد.
وی ادامه داد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس فارس برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.
وی اظهار کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و فارس پس از هماهنگی قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند که در بازرسی از آن ۴۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

کشف ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر، جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم خیز لرستان طی چندین مرحله در ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.
سردار الهی افزود: در این طرح ۱۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و مقادیری انواع فشنگ کشف شد همچنین ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف بیش از ۲۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۴۱ خرده فروش مواد مخدر، معتاد پرخطر و متهم تحت تعقیب قضائی و انتظامی دستگیر شدند.
وی بیان کرد: کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون تومان و دستگیری ۱۶نفر قاچاقچی و سارق سابقه دار از دیگر اقدامات این طرح می باشد.

کشف هفت دستگاه ماینر ( استخراج رمز ارز) غیرمجاز در دورود
جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی دورود پس از اطلاع از نگهداری چندین دستگاه‌ استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ فرهاد ابدال چگنی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل‌ مربوطه اعزام شدند که در بازرسی از آن هفت دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده را بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف پنج تن کود شیمیایی قاچاق در الیگودرز
سرپرست انتظامی الیگودرز اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه این شهرستان، حین کنترل محور الیگودرز - اصفهان به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
سرهنگ علی اسدالهی افزود: در بازرسی این خودرو پنج تن کود شیمیایی خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف شد و یک دستگاه کامیونت توقیف شد که کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را بیش از ۳۰ میلیون تومان برآورد کردند.
انتهای پیام/
کشف بیش از ۷۲ کیلوگرم تریاک در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار