رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه خبر داد:

میزبانی مراغه از مسابقات کشوری رزم پهلوانی با یاد و خاطره سردار دلها

1401/06/23 - 12:17 - کد خبر: 74925 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه به میزبانی این شهرستان از دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور رزم پهلوانی ترکیبی پرتوما اشاره کرد و گفت: این رقابت‌های پهلوانی در آستانه هفته دفاع مقدس و با یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، مهدی وجدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۱۱ تیم و ۳۰۰ ورزشکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر طی ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه مسابقات رزم پهلوانی در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند مبارزه‌های «P۱»، «کاپارستا» و «پرما» این رشته ورزشی را با حضور در این سالن از نزدیک تماشا کنند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته زیر نظر انجمن‌های ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این رشته ترکیبی از تکنیک‌های کشتی و رزم پهلوانی بوده و جذابیت‌های آن موجب گسترش روزافزونش شده است.
به گزارش ایرنا این رشته در سال ۱۳۷۸ به طور رسمی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی آغاز به کار و از همان زمان دوره‌های مختلف مربیگری، داوری، مسابقات کشوری، مسابقات بین‌المللی و همچنین چندین دوره لیگ سراسری را در کارنامه خود ثبت کرد.
انتهای پیام/
میزبانی مراغه از مسابقات کشوری رزم پهلوانی با یاد و خاطره سردار دلها خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار