خبر/

احیای تفاهم نامه بین سازمان های استاندارد ایران و آذربایجان در دستور کار قرار گرفت

1401/06/23 - 10:17 - کد خبر: 74894 نسخه چاپی

نصر: ابراهیمی، مدیرکل دفتر تخصصی روابط بین الملل، در گفت و گو با ایلگار تامرازوف، رئیس بخش ارتباطات بین المللی و کماله محمدزاده، معاون مدیرکل بخش استانداردسازی جمهوری آذربایجان در ارتباط با تفاهم نامه دوجانبه گفت و گو کردند.

به گزارش نصر، در این گفت و گو که به صورت مجازی برگزار شد، با توجه به تغییر ساختار انجمن استاندارد آذربایجان در سال 2017 و تمایل طرف آذری برای روزآمد کردن یادداشت تفاهم بین دو کشور مقرر شد ، پیش نویس و نظرات فنی و تخصصی تهیه و مبادله شود.
همچنین پیش بینی لازم برای دیدار و گفت‌وگو روسای استاندارد دو کشور در حاشیه مجمع عمومی ایزو در ابوظبی با هدف ارتقا همکاری های فی ما بین دو سازمان از دیگر موارد مورد بحث این جلسه بود.
 در همین جلسه، پیشنهاد مدیرکل دفتر تخصصی روابط بین الملل برای همکاری سه جانبه فی مابین (ایران-ترکیه-آذربایجان) مورد استقبال طرف آذری قرار گرفت.
همچنین مقرر شد، با توجه به نخستین نشست منطقه ای اکو-ریسکام در آبان ماه سال جاری در تهران، چهار نماینده در حوزه های استانداردسازی، اندازه شناسی، ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت را به سازمان ملی استاندارد ایران معرفی نمایند.
انتهای پیام/
احیای تفاهم نامه بین سازمان های استاندارد ایران و آذربایجان در دستور کار قرار گرفت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار