خبر/

جایزه ۲۲۵۰۰ یورویی تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان

1401/06/22 - 21:50 - کد خبر: 74872 نسخه چاپی

نصر: مدیر سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان از تعیین جایزه ۲۲ هزار و ۵۰۰ یورویی برای این دوره از رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش نصر، مرکز آذربایجان شرقی حبیب ستوده نژاد امروز در نشست خبری  اظهار کرد: هزینه ارزی تور ۷۳ هزار یورو و مخارج کلی تور ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده و با تصویب شورای شهر تبریز قرار است ۲۰ میلیارد ریال از طریق شهرداری تبریز به برگزاری تور کمک شود.
وی به برگزار نشدن تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان در دو سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس منحوس کرونا افزود: سی و پنجمین دوره تور هفت تا ۱۱ مهر ماه امسال در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد مراحل این تور گفت: مرحله اول ساعت ۱۱ صبح از پارکینگ ائل گلی به سمت ارومیه، مرحله دوم پس از انتقال تیم‌ها به تبریز از ائل گلی به منطقه آزاد ارس، مرحله سوم از ارس به سمت کلیبر، مرحله چهارم انتقال از کلیبر به سرعین و در مسیر سرعین - عینالی و مرحله آخر و پنجم دور میدان فهمیده تبریز برگزار می‌شود.
ستوده‌نژاد اضافه کرد: در این دوره یک کار فرهنگی خوب صورت گرفته و مراحل تور به نام شهدا نامگذاری شده و مرحله اول به نام شهید مهدی باکری، مرحله دوم شهید عباس عبداللهی، مرحله سوم شهید ذاکر حیدری، مرحله چهارم با نام شهیدان نادر و کاظم دیرین و مرحله پنجم با نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
وی در مورد افتتاحیه و اختتامیه این تور توضیح داد: افتتاحیه تور ششم مهرماه در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی خواهد بود و مراسم اختتامیه هم بعد از پایان مرحله پنجم در لاله پارک برگزار خواهد شد و کل مسافت تور ۷۶۴ کیلومتر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به تعداد تیم‌های شرکت کننده در تور اشاره کرد و گفت: تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق مازندران و تیم‌هایی از اندونزی، قزاقستان، آفریقای جنوبی، مالزی، لیتوانی، بلزیک، مراکش، تیم دوم قزاقستان، تایلند و آلمان برای حضور در این تور اعلام آمادگی کرده‌اند.
در پایان این نشست خبری از پوستر و وب‌سایت سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان به شکل رسمی رونمایی شد.
 انتهای پیام/
جایزه ۲۲۵۰۰ یورویی تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار