اجازه دهیم زنان کرسی‌های بیشتری را کسب کنند/

آقاپور: چهل سال است مردان اکثریت مجلس را تشکیل دادند و خروجی‌اش را همه می‌بینیم

1398/09/04 - 07:49 - کد خبر: 7483 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه تعداد زنان در مجلس آینده باید بیشتر باشد اظهار کرد: چهل سال است اکثریت مجلس را مردان تشکیل دادند و خروجی‌اش را همه می‌بینیم حالا می‌توانند نسبت به زنان اطمینان داشته و اجازه دهند ۳۰ یا ۴۰ درصد مجلس را زنان تشکیل دهند.

به گزارش نصر، معصومه آقاپور علیشاهی در رابطه با انتخابات یازدهم مجلس گفت: مردم از شعارزدگی خسته شده و دنبال افرادی هستند که عملگرا باشند، کمتر صحبت کنند، بیشتر در کنارشان باشند، پاسخگو و مسوولیت پذیر بوده و جایگاه اجتماعی و تخصص لازم را هم داشته باشند.

کوچکترین نقطه ضعف تبدیل به کوه و بیشتر عملکردهای خوب تبدیل به کاه شده است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مردم از دعواهای جناحی و اختلافات هم خسته شدند؛ بنابراین باید وحدت داشته باشیم و تشت رسوایی یکدیگر را از پشت بام زمین نیندازیم. متاسفانه جناح‌ها در عرصه رقابت‌ها، رفاقت‌های خودشان را فراموش می‌کنند و باعث می‌شوند که کوچکترین نقطه ضعف تبدیل به کوه و بیشتر عملکردهای خوب تبدیل به کاه ‌شود. نتیجه این امر ضعف در سیستم تصمیم گیری و تصمیم سازی و ناپدید شدن مسایل اساسی مردم در میان فریادها است.

احزاب سیاسی زمینه رقابت زنان درانتخابات را فراهم کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شرط اساسی در انتخابات این است که بداخلاقی‌های سیاسی، رسوایی و تخریب را کنار بگذاریم و شایسته سالاری بر اساس شاخص‌های مرتب و منظم داشته باشیم. توقع ما از احزاب سیاسی و حتی خود مردم این است که حتما برای زنان جایگاهی را در نظر بگیرند و شرایط را برای رقابت زنان در انتخابات مجلس یازدهم فراهم کنند.

آقاپور با بیان اینکه جامعه زنان در بداخلاقی‌ها آسیب پذیرتر است، ادامه داد: زنان وقتی که آسیب می‌بینند برای اینکه خودشان را ترمیم کنند هزینه زیادی می‌خواهند در حالی که اگر مردان با این مشکلات مواجه شوند سریع فراموش می‌شود اما زنان همواره در سیبل اتهام و توهین هستند و باید مراقب زنان در رقابت‌های انتخاباتی بود..

او در پایان خاطرنشان کرد: چهل سال است اکثریت مجلس را مردان تشکیل دادند و خروجی آن را همه می‌بینیم حالا باید نسبت به زنان اطمینان داشته و اجازه دهند ۳۰ یا ۴۰ درصد مجلس را زنان تشکیل دهند. ما که مرتب آزمون و خطا داریم پس یکبار هم این کار را انجام دهیم و اجازه دهیم زنان بیشتری کرسی‌های مجلس را به دست بیاورند.

انتهای پیام/

آقاپور: چهل سال است مردان اکثریت مجلس را تشکیل دادند و خروجی‌اش را همه می‌بینیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار