خبر/

مسابقات کراس کانتری بانوان در تبریز با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت

1401/06/22 - 14:13 - کد خبر: 74827 نسخه چاپی

نصر: مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی بانوان کشور در تبریز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش نصر، در این مسابقات که امروز سه شنبه و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز برگزار شد، در رده بزرگسالان فرانک پرتوآذر از استان فارس و مونا فرح‌بخشیان و شیرین زرین‌کلاه از تهران اول تا سوم شدند.
در رده سنی جوانان این مسابقات نیز فاطمه عباسی از استان فارس، فرانک شاه‌زیدی از استان اصفهان و ملینا نظام از استان مازندران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
روز گذشته نیز مسابقات مردان در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در رده جوانان؛ بنیامین فنایی از استان خراسان رضوی، کاوان محمدی از استان کردستان و محمدسینا ربیعی از استان مرکزی توانستند عنوان های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.
در رده امید، محمدرضا عراقی از استان مرکزی، اسماعیل کرده از استان آذربایجان‌غربی و سپهر یوسفی از استان اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان؛ فراز شکری از استان فارس، پرویز مردانی از استان آذربایجان‌شرقی، فرشید صلاحیان از استان فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.
کراس کانتری از محبوب ترین رشته های  دوچرخه سواری  است و مسابقات این رشته در مسیرهای صخره ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت ۵ تا ۹ کیلومتر برگزار می شود و مسابقات کراس کانتری بسته به سن شرکت کنندگان بین زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می انجامد، رشته دوچرخه سواری کراس کانتری از پر طرفدارترین رشته های دوچرخه سواری کوهستان در مسابقات المپیک است.
انتهای پیام/
مسابقات کراس کانتری بانوان در تبریز با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار