خبر/

حمله یک معترض به شاهزاده جنجالی در مراسم تشییع ملکه انگلیس

1401/06/22 - 12:51 - کد خبر: 74802 نسخه چاپی

نصر: نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.

به گزارش نصر، منابع محلی انگلیسی اعلام کردند شاهزاده «اندرو» سومین فرزند الیزابت دوم هنگام برگزاری مراسم حمل تابوت ملکه در شهر «ادینبورگ» پایتخت اسکاتلند مورد حمله یک معترض قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، فرد معترض که با صدای بلند به شاهزاده اندرو می‌گفت «تو یک پیرمرد بیمار هستی»، توسط پلیس دستگیر شد. سپس پلیس اسکاتلند اعلام کرد یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام بر هم زدن آرامش مراسم تشییع ملکه دستگیر کرده است.
شاهزاده «اندرو آلبرت کریستین ادوارد» سومین فرزند ملکه الیزابت دوم است که به علت رسوایی اخلاقی عناوین نظامی خود را از دست داد تا مانند یک شهروند عادی و بدون داشتن هیچ منصب پادشاهی در دادگاه آمریکا محاکمه شود.
به نظر می‌رسد حضور شاهزاده اندرو برای شرکت در مراسم تشییع مادرش یکی از حوادث چالش برانگیز برای کاخ پادشاهی انگلیس باشد که باید در کنار اختلافات شاهزاده ویلیام و برادر کوچکش هری، به آن بپردازد.
گفتنی است که روز یکشنبه نیز نیروهای پلیس اسکاتلند یک معترض را که هنگام برگزاری مراسم اعلام چارلز سوم به عنوان پادشاه جدید در شهر ادینبورگ که یک پلاکارد حاوی شعار را به نمایش گذاشت، دستگیر کردند.
انتهای پیام/
حمله یک معترض به شاهزاده جنجالی در مراسم تشییع ملکه انگلیس خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار