اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

1401/06/22 - 12:31 - کد خبر: 74794 نسخه چاپی

نصر: اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد رشته‌های غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد رشته‌های غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا ۲۸ شهریور ماه سالجاری ادامه دارد و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www. monada. iau. ir امکان‌پذیر است و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌پیگیری و مشاهده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: واجدین شرایط ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شامل همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان ایشان می‌توانند در زمان یاد شده و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره ملی نسبت به درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت‌نام در واحد مبداء نداشته و پس از موافقت با انتقال، می‌توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/
اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار