اطلاع رسانی// نماینده انحصاری محصولات FEC در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

نور خانه را با FEC هوشمند کنید/ هوشمند سازی روشنایی با تکنولوژی FEC

1401/06/22 - 09:53 - کد خبر: 74754 نسخه چاپی

نصر: نماینده انحصاری محصولات FEC در آذربایجان شرقی گفت: با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده ازمحصولات هوشمند FEC می‌توان با مدیریت لوازم برقی از طریق تلفن همراه نور مطلوب  محیط خود را انتخاب و لوازم روشنایی را با گوشی خود خاموش و روشن کنید و در مصرف برق و انرژی کشور که از مهمترین سرمایه ها محسوب می‌گردد صرفه جویی شود. 

به گزارش نصر، هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در سالن پروین اعتصامی برگزار شد. 
این نمایشگاه با معرفی محصولات درزمینه های مختلف صنعت ساختمان از تاریخ 17 دایر و در تاریخ 20 شهریور به کار خود پایان می‌دهد. 
در این نمایشگاه که با حضور استان های آذرزبایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، سمنان، کاشان، البرز، زنجان و قم برگزار گردید انواع سیم و کابل موتور برق، موتورهای ژنراتورهای دیزلی و گازسوز، باتری، چراغ ها و پروژکتور، تابلوهای اتوماسیون، برق صنعتی، کلید، پریز، پست های پیش ساخته، تابلوهای فیکس فشار متوسط، تابلوهای فشار ضعیف، ملزومات روشنایی، رله های الکترونیک، نمایشگرهای تابلویی، مفصل های رزینی و تجهیزات کاتریک به نمایش گذاشته شد.  
گزارش نصر می افزاید؛ در این نمایشگاه بازدیدی از یک غرفه موفق در حوزه صنعت برق و روشنایی و سیستم هوشمند که به عنوان یکی از بهترین واردکننده ها در این عرصه به کشورمان بودند داشتیم. 
مجموعه فاین الکتریک یا FECبه منظور ارائه محصولات روشنایی در سال 1385فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و پس از گذشت سال‌ها فعالیت حرفه ای در زمینه ارائه و معرفی محصولات روشنایی و هوشمند، همواره حضوری فعال و مقتدر در بازارهای داخلی را داشته است.
"فروشگاه کنترل تکنیک" به مدیریت "مجتبی افشار" از سال 1392 نماینده انحصاری محصولات FEC در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز می‌باشد.  
 

این مجموعه با همکاری بهترین تولیدکنندگان دنیا و همگام شدن با دانش روز همواره سعی در ارتقا محصولات تخصصی در زمینه نورپردازی صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری و کلید و پریزها و سیستم های هوشمند داشته و با توجه به انتخاب مشتریان و استقبال روز افزون از کیفیت و نوآوری کالاهای وارداتی سعی در توسعه فعالیت های خود در زمینه دوربین مدار بسته، سنسورهای هوشمند نشت گاز و آب و سیستم‌های امنیتی دارد. 



فاین الکتریک پاسخی است به نیاز سازمان ها، شرکت های بزرگ و کوچک، کارخانجات، فروشگاه‌ها و هتل ها در زمینه روشنایی و حفاظتی در همین راستا مجموعه فاین الکتریک به دلیل توجه ویژه به سطح رضایت مشتریان و همچنین نیاز روز افزون بازار به خدمات پس از فروش تخصصی، با استفاده از تکنولوژی های تلفیقی پیشرفته روز دنیا این خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. 
شرکت FEC درحال حاضر در دو بخش اصلی فعالیت می کند که شامل تجهیزات روشنایی و همچنین سیستم های روشنایی و حفاظتی هوشمند می باشد. 
 
 
مدیریت فاین الکتریک FEC بسیارخرسند خواهد بود که بتواند در آینده قدم های موثری در جهت کاهش مصرف انرزی برق در زمینه ارائه کالاهای روشنایی با کیفیت جهانی و قیمت های مناسب برای مشتریان خود عرضه کند 
نماینده فروش محصولات FEC در تبریز در گفتگو با خبرنگار نصر مطرح کرد: همشهریان می توانند هوشمند سازی محیط زندگی و ساختمان خود را با برند FEC تجربه کنند.  
 "مجتبی افشار مقدم" افزود: با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده ازمحصولات هوشمند FEC می‌توان با مدیریت لوازم برقی از طریق تلفن همراه نور مطلوب  محیط خود را انتخاب و لوازم روشنایی را با گوشی خود خاموش و روشن کنید و در مصرف برق و انرژی کشور که از مهمترین سرمایه ها محسوب می‌گردد صرفه جویی شود. 
وی ادامه داد: با استفاده از سنسورهای دود و آب و گاز و...در ساختمان‌ها و استفاده از سیستم‌ها و اپلیکیشن‌های هوشمند و سناریونویسی در آن‌ها با کمک شیربرقی هوشمند می‌توان از خسارت‌های احتمالی بوجود آمده در ساختمان‌ها مثل انفجار و آتش‌سوزی و... جلوگیری کرد و گام موثری در حفظ سرمایه های ملی کشور که ساختمان‌ها جزمهمترین منابع و ثروت ملی قلمداد می‌گردند به عمل آورد. 
 

افشار مقدم گفت: مدت 30 سال است که در این زمینه فعالیت دارم و نزدیک 8 سال نماینده محصولات FEC در تبریز هستم. 
وی افزود:محصولات FEC شامل چراغ های تخصصی روشنایی، کلید و پریزها وسنسورهای هوشمند وقفل و آیفون های هوشمند و کلیه محصولاتی که در زمره هوشمند سازی ساختمان قرار دارند می شود.
 
وی از تولید چراغ های خطی یا همان لاینر ها در انواع سایزهای تو کار و روکار و آویز خبر داد و افزود: کیفیت محصولاتFEC در سطح عالی بوده و تنوع محصولات‌ روشنایی با گارانتی قابل اتکا از طرف شرکت باعث استقبال گسترده این محصولات از طرف مصرف کننده ها در شهر تبریز شده است.  
افشار مقدم به اهداف شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز اشاره کرد و گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی محصولات روشنایی و همچنین معرفی محصولات جدید هوشمند شرکت به همشهریان عزیز و حضور در بازار این محصولات که خوشبختانه طرفداران بسیاری دارد، است.  
 

وی دررابطه با کیفیت محصولات این شرکت اضافه کرد: کیفیت و ضمانت از مهمترین ویژگی های این محصولات بوده و تا پایان تعهدمان به گارانتی پایبند هستیم، ضمن اینکه محصولات مااز یک تا دوسال  گارانتی را شامل می‌باشند. 
وی تاکید کرد: هدف ما عرضه بالاترین کیفیت به مصرف کننده است، محصولات هوشمند FEC  از هر لحاظ قابل برنامه نویسی و تغییرسناریو هستند، مثلا می‌توان برنامه مشخصی برای روشن و یا خاموش کردن هر وسیله برقی طراحی و در اپلیکیشن سناریو نویسی کرد که چه زمانی روشن و یا خاموش گردد و همچنین با اشاره به محصولات با مصرف انرژی تجدید پذیر افزود: چراغ سولاریکی از محصولات جدید  FEC که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و در باغ ها و محوطه های باز بدون سیم کشی و استفاده از برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
انتهای پیام/
نور خانه را با FEC هوشمند کنید/ هوشمند سازی روشنایی با تکنولوژی FEC محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار