فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد:

دومین مرحله از کمک‌ها به زائران اربعین حسینی

1401/06/21 - 12:40 - کد خبر: 74655 نسخه چاپی

نصر: دومین مرحله از کمک‌ها به زائران اربعین حسینی با دوفروند هواپیمای ۷۴۷ و سی ۱۳۰ از مشهد مقدس و فرودگاه مهرآباد به کشور عراق و فرودگاه ایلام ارسال شد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: محموله مواد غذایی و آب معدنی مورد نیاز زائران اربعین حسینی (ع) به وزن ۲۰۰ تن با دو فروند هواپیمای ۷۴۷ و سی۱۳۰  نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد و پایگاه هوایی مهراباد به عتبات عالیات و فرودگاه ایلام ارسال شد.
وی  افزود: محموله دیگری را هم نیروی هوایی ارتش روز جمعه به وزن یکصد تن شامل انواع مواد غذایی و آب معدنی به صورت زمینی به مرز‌های کشور ارسال کرده است.
امیر سرتیپ واحدی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش همیشه پا در رکاب و تا هرزمان که نیاز باشد به کمک رسانی اقدام خواهد کرد
فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد هم گفت: با توجه به ازدحام جمعیت زائران اربعین برای تامین مواد این کمکها به صورت پروازی به کشور عراق ارسال شده است.  
امیر سرتیپ بهرام نژاد با اشاره به اینکه اقلام ارسالی امروز به همت آستان قدس رضوی تهیه و اهدا شده است، افزود: این نیرو آمادگی کامل دارد تا در کمترین زمان ممکن برای ارسال محموله‌ها خدمت رسانی کند.
انتهای پیام/
دومین مرحله از کمک‌ها به زائران اربعین حسینی ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار